עידו שיר מציג – פרויקט y

0
355
עידו שיר - פרויקט y - נתניה - נתניה און ליין
עידו שיר ופרויקט y - צילום דניאל קדוש

ביום רביעי עלה לאוויר העולם (או יותר נכון ליו טיוב) הפרויקט החדש של הדוגמן והשחקן עידו שיר. הוא לא מסתיר את התרגשותו. עידו שיר, כיום בין 19 וקצת, נחשף לעולם המשחק כילד – בתפקידים קטנים שביצע בערוץ הילדים ובערוץ ניקולודיאון. באותה עת, כמו כמעט כל ילד המתגורר בעיר נתניה, הוא חלם על כדורגל. תקופה קצרה עם כדור ופציעה שחתמה את הגולל על עתידו ככדורגלן, החזירה אותו למקור. מאז ועד היום הוא מדגמן, שר ומשחק.

בימים אלה ממש עושה עידו שיר את צעדיו הראשונים בעולם העסקים, בפרויקט המבוסס על אהבתו לעולם הבמה. בריאיון משולב לעיתונים נתניה און ליין והשרון שלי מרחיב שיר על המיזם החדש, למה סירב לריאליטי והיכן הוא רואה את עצמו בעוד כמה שנים.

אל עולם השואו ביזנס נחשפת בגיל מאוד צעיר. איך זה קרה ואיך ההורים הגיבו?
"לא באמת תכננתי את זה. הייתה לי שכנה שהייתה מקושרת לגורמים כאלה ויום אחד היא פשוט שלחה אותי לתכניות בערוץ הילדים. משם קראו לי לתכניות נוספות בניקולודיאון. כמובן, שהייתי קטן – אז הכל עבר דרך ההורים ובהסכמתם. אמא שלי פחות אהבה את רעיון החשיפה בגיל כזה צעיר. היא פחדה לחשוף אותי לעולם הזה אבל תמכה למרות זאת. אבא שלי העדיף את זה על פני הכדורגל ואפילו דחף לזה, כי הוא ידע שזה מה שנכון לי. לא סתם אומרים שהורים יודעים הכי טוב מה נכון לילד שלהם. היום, שאני כבר לא ילד, אני מעריך ומוקיר את זה שהם ידעו לזהות את התשוקה שלי לעולם הזה ולתמוך בי – למרות החששות שהיו להם. באותה מידה הם יכלו שלא לזרום עם זה והיום הייתי במקום אחר לגמרי".

הספקת לטפח קריירת דוגמנות ואפילו להצטלם לכמה קמפיינים נחשקים. זה משהו שאתה אוהב, או שמדובר על חלק מהאמצעים הכשרים בדרך למטרה?
"אין ספק שזה פותח דלתות, אבל אני עושה דוגמנות כי אני מאוד אוהב את זה ומאוד מחובר לעולם האופנה. חשוב לי להיות מעודכן בכל טרנד חדש, וזה גורם ללא מעט אנשים להרים גבה. לא פעם הבגדים שלי שאני קונה באירופה, מגיעים בשלב מאוחר יותר לחנויות פה. עד אז אני נראה עוף מוזר. אגב גם הפרויקט שלי מבוסס על אופנה וסטייל".

עידו שיר על נתניה, כדורגל, משחק ושירה: אמא שלי פחות אהבה את רעיון החשיפה בגיל כזה צעיר. היא פחדה לחשוף אותי לעולם הזה, אבל תמכה למרות זאת. אבא שלי העדיף את עולם המשחק על פני הכדורגל ואפילו דחף לזה, למרות שבעיר נתניה כדורגל זה חלק טבעי

הציעו לך מספר פעמים להשתתף בתכניות ריאלטי שונות וסירבת. למה?
"אכן, סירבתי בנימוס. אני חושב שלפחות בשלב הנוכחי של חיי, זה לא מתאים לי. למרות שתכניות ריאלטי נחשבות למקפצה הכי טובה שיש בכל הקשור לפרסום, אני בוחר בדרך הארוכה יותר, של עבודה קשה. חשוב לי שיכירו אותי כאדם מקצועי ויבינו שאני עושה את מה שאני עושה – לא מתוך תאוות פרסום, אלא אהבה ועניין אמיתי. אולי בשלב מאוחר יותר, שבו אבסס את מעמדי כשחקן וארצה עוד קצת פרסום אסכים, אבל כרגע זה לא בשבילי".

מהו בעצם פרויקט Y ואיך הגעת לרעיון?
"מדובר במיזם שהוא ראשון מסוגו בישראל: שילוב של תכנית ואתר אינטרנט יחד. בשלב הראשון התכנית תועבר בערוץ יוטיוב. המטרה העיקרית היא להגיע לטלוויזיה ויש לא מעט התעניינות מצד ערוצים מובילים לגביה. התכנים של התכנית והפריטים שיוצגו בה יועלו מיד, בתום הפרק, לאתר האינטרנט. בתכנים אני מתכוון לחוות הדעת של הידוענים (סלבס') שיתארחו בתכנית על הבגדים, פינת לייף סטייל ושיתופי פעולה עם חברות כאלה ואחרות. בכל תכנית יוצגו חמישה פריטים לגברים וחמישה פריטים לנשים – כאשר אני, יחד עם עוד מספר דוגמנים מוכרים שגייסתי לטובת הפרויקט, נציג את הבגדים בזמן התכנית ואנשי מקצוע וידוענים המבינים בתחום, ינתחו את הפריטים המוצגים וידברו על כל מה שחם היום בעולם האופנה ובכלל".

מה לדעתך ימשוך את הקהל לצפות בתכנית, מה מיוחד בה?
"הגורם העיקרי למשיכת קהל לדעתי קשורה ברלוונטיות ובעדכניות של התכנים. מה גם שכל תכנית תצולם במקום אחר. בכל פרק יוצגו הפריטים הכי חמים היום ויתארח סלבס אחר כך, שתמיד יהיה עניין. מה שמיוחד משאר תכניות הלייף סטייל והאופנה, היא האפשרות של קהל הצופים לרכוש את הפריטים המוצגים בתכנית – רגע אחרי שהפרק מסתיים. הם לא יצטרכו לחפש ולנבור איפה ניתן להשיג את מה ראו. הכל נמצא בהשיג יד ובמחירים נוחים שמתאימים לכולם".

איפה אתה רואה את עידו שיר בעוד כמה שנים?
"שאלה מצוינת. אני מאמין שעוד כמה שנים אהיה שחקן מוכר, אחרי כמה תפקידי מפתח בתכניות טלוויזיה ועל במות התיאטרון. לגבי הפרויקט שלי, כולי תקווה שהכל ילך כמתוכנן ועוד כמה שנים כבר נצלם עונה שניה או שלישית לתכנית שתשודר בטלוויזיה".

שאלה אחרונה לטובת הקוראות שלנו, שתוהות לעצמן, אתה פנוי?
"זה מורכב. בגדול אני פנוי, אבל אני לא סגור על זה שאני מוכן לקשר חדש כרגע. עוד לא לגמרי סגרנו את מערכת היחסים הקודמת, אבל אני מבטיח לעדכן".

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים:

רון שחר חשוף מתמיד – ריאיון

מאי אמאנו – על בלט והעיר הגדולה – ריאיון

מגי אזרזר לא מפחדת מכלום – ריאיון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן