עובדת הביטוח הלאומי נעצרה בחשד להפרת אמונים

0
84

העובדת נעצרה בחשד שניצלה מעמד והונתה לכאורה, באמצעות אחרים, זכאי ומקבלי קצבאות; העובדת מכחישה החשדות נגדה. החשודה, תושבת האזור, נעצרה לאחר חקירה סמויה שארכה מספר חודשים. יחד איתה נעצרו שניים נוספים. על-פי החשד, ניצלה החשודה, יחד עם אחרים, את מעמדה ותפקידה הרגיש לתביעות קצבאות נכות ובאמצעות אחרים הונתה זכאים/ מקבלי קצבאות, תוך שימוש במידע פנים של המוסד לביטוח לאומי.

המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרה של החשודה בשבעה ימים.

פרקליטה של החשודה, עו"ד דוד מזור, טען כי "החשודה כאן מסרה את גרסתה בפני בית המשפט על עשרות עמודים. מסרה כל מה שיש לה למסור. הפרשה היא פרשה של שיטה ואם היא מעורבת היא מעורבת. החשודה מכחישה כל מעורבות וזו הגרסה שלה. זה לא יעזור אם יחזיקו אותה במעצר עוד שבועיים".

לעניין החשדות טען: "אין פה טענה לתשלום כספים כאלה או אחרים שלא שולמו או כן שולמו, שלא היו צריכים להשתלם ושולמו. כל הכספים בתיקים שטיפלה שולמו כדין. היא לא מכירה את כל הסיפור. היא עובדת כפקידה ועושה מלאכתה. יש תביעות שאינן בסמכותה. יש ועדות, רופאים. יש סדר לדברים. היא לא יכולה להחליט לגביהם כלום. שרשרת התיק נוגעת לרופאים, עבודות סוציאליות, מזכירות, מנהלי מחלקות ואין ספור אנשים החשופים למידע, כמו גם הנכה עצמו ובני משפחתו".

שני החשודים הנוספים מכחישים אף הם את החשדות נגדם.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, דרור קלייטמן, קבע בהחלטתו, כי "כלל הנתונים מצביעים על חקירה הנמצאת בראשיתה ולטעמי אכן מצריכה בשלב זה את היותה של החשודה במעצר".

מעצרה הוארך עד ליום חמישי הקרוב. מעצרם של שני החשודים הנוספים בפרשה הוארך אף הוא עד ליום חמישי הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן