סקר: בנתניה שיעור החשים בדידות גבוה יותר

2
85

בנתניה, תל אביב ובבת ים, שיעור החשים בדידות גבוה יותר מערים אחרות בארץ – כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הקובעים כי 32% חשים בודדים לעתים קרובות או מדי פעם בשלוש הערים הללו.

נתונים אלה עולים מדו"ח פני החברה, שהוציאה היום (רביעי) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בעקבות בדיקה המתייחסת ל-14 הערים הגדולות בארץ, בהן העיר נתניה אשר בה מתגוררים כ-223 אלף תושבים.

עם זאת, בהיבט הרחב יותר חל שיפור באופן יחסי: הנתונים הארציים עומדים בשנת 2012 על 20% אשר חשו בדידות על-פי הממוצע הארצי, זאת לעומת 32% עשר שנים קודם לכן, בשנת 2002.

בין הנתונים נבדק גם מספר התושבים הנזקקים לשירותי הרווחה. בנתניה הנתונים עגומים ועולה, כי כ-138 תושבים מכל 1000 נזקקים בנתניה לשירותי הרווחה. נתונים דומים של תושבים הזקוקים לשירותי הרווחה היו גם באשקלון, באשדוד, בתל אביב ובבאר שבע. הערים בהן שיעור הנזקקות לרווחה הוא נמוך הן בני ברק, רמת גן ופתח תקווה.

2 תגובות

  1. הבדידות והרווחה קצת קשורים אחד בשני , חלק מזה . צריך לפתוח מענה טלפוני לבדוק חתך גילאים . בעיר שלנו יש הרבה מה לעשות פשוט צריך להוציא אותם מהבית . מינהלת השכונות (אורנה והצוות שלה) קיימו בבית הידידות שברמת ידין . הרמת כוסית עם נבחרי העירייה והכי חשוב מכל המגזרים היינו יחד . כולל ברכות לחג , שירה בציבור היה ערב מאוד מהנה.נקווה שבשנה הבאה עלינו לטובה נוכל להקים צוות מתנדבים לגיל השלישי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן