נתניה: 53 תלמידי עוזיאל פונו לבית חולים לניאדו

10
255
אמבולנס, נתניה, עוזיאל
צילום דוברות מד"א

בשעות הצהריים (ראשון)  התקבל במשטרת נתניה דיווח על אירוע חומרים מסוכנים בבית ספר עוזיאל; עשרות תלמידים פונו לבית חולים לניאדו

בבדיקה ראשונית התברר, כי חבורת ילדים בני 9 עד 12 ביצעו מעשה קונדס ותחבו האחד לשני חומר מבודד – צמר סלעים. בין השאר הגיעו סיבים מהחומר לעיניהם של הילדים, אשר החלו להתלונן על גירוד ואדמומיות. פראמדיקים של מד"א – שרון העניקו לילדים טיפול ראשוני במקום. כמו כן נמסר, כי לבית חולים לניאדו פונו 53 ילדים. כל הילדים במצב קל. החומר עצמו, כך עולה מתחקיר שביצעה המשטרה, הגיע מנפילת תקרה אקוסטית באחת הכיתות. צמר הסלעים שנפל לרצפה עניין את הילדים, שהשליכו כאמור אחד על השני. "המשחק" עניין ילדים נוספים בקומה שנכנסו לכיתה והשתתפו בחגיגה. היכן היו המורים באותה עת? גם זה נחקר.

פראמדיקית של מד"א, אוריאן קינן, שהגיעה למקום וטיפלה בילדים, סיפרה למערכת נתניה און ליין – ksn כי " הגענו לבית הספר בכוחות גדולים. סגל המורים כיוון אותנו לספריה – שם ריכז הסגל את עשרות הילדים, כשהם סובלים מגרד ואדמומיות קלה. הילדים שבכו והיו מבוהלים מאד, סיפרו לנו שהם שיחקו עם צמר בידוד והחלו להרגיש גירוד. מיד ביצענו בדיקות ראשוניות והענקנו טיפול רפואי לכל הילדים, שהיו ממושמעים מאד ושיתפו איתנו פעולה בצורה יוצאת מן הכל. בתום הבדיקות הראשוניות התחלנו בסבבי פינוי של הילדים באמבולנסים של מד"א לבית חולים לניאדו שבעיר".

10 תגובות

  1. איך החומר הגיע לילדים זה חומר שיש במזגנים וקירות גבס בדרך כלל וגם למבוגרים גורם לגרד

  2. אני מאושפז בלניאדו במחלקת ילדים בסיבות אחרות וראיתי את כול הבאלגן כולם על מזדרון אחד צרוך בלגן

  3. מעשה קונדס זה כאשר אותו גורם יודע במזיד ובשובבות שהוא הולך לפגוע או להרוס משהו.
    כאן העניין הוא לא קונדס אלא רשלנות של מערכת החינוך שבכלל איפשרו בבית ספר קיום של חומר מסוכן ליד תלמידים ותחזוקה לקויה !

    שימו לב שהילדים בני 9 עד 12 לא היה להם מושג בכלל בתחילה מה זה החומר הזה בכלל (אפילו אנשים בני 30 כבר לא מזהים את החומר אם לא יצא להם להתקל בו)

  4. ראוי שתלמדו לקרוא! מדובר בדיווח המבוסס על מד"א ובדיקה של משטרה – בזמן שהאירוע מתקיים. ממש לא בדיקה שלנו. אנחנו, במקרה זה, על-תקן מדווחים בלבד

  5. הדיווח של ווי-נט, נכון לשעה שאנחנו דיווחנו דומה. לאחר מספר שעות הדיווח עודכן ונוספו לו התגובות החדשות. בכל מקרה, בדיעבד, נכון ליום שני התברר שהתקרה האקוסטית לא באמת קרסה – אבל את זה מרבית אמצעי התקשורת כבר התעלמו ועברו לאירוע הבא. בכל מקרה, אם ברצונכם להגיב, אנא עשו זאת באמצעות לחיצה על כפתור "הגב" המופיע בסוף הפוסט. כך יוצרים שרשור.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן