נתניה: 2858 זכאים נרשמו למחיר למשתכן

0
93
פועלי בניין, דירות למכירה בנתניה
צילום fotolia

מנתוני משרד האוצר עולה, כי בעוד שבמספר ערים היתה היענות חלשה בהרשמה להגרלת הגדולה של תוכנית מחיר למשתכן, בנתניה נרשמה היענות גדולה של 2858 זכאים.

עוד עולה מנתוני משרד האוצר, כי זכאים אלה נרשמו עד לערב ראש השנה, זאת במקביל להחלטה להאריך את התוכנית בשנתיים נוספות. תוצאות ההגרלה יפורסמו בסוף חודש אוקטובר הקרוב

שר האוצר, משה כחלון, מסר בעקבות פרסום הנתונים, כי "לא היה לנו ספק שהזוגות הצעירים ימשיכו להביע אמון מלא בתוכנית, למרות כל הגורמים האינטרסנטים שמנסים לפגוע בה. מה שמוכיח שוב ושוב – הזוגות הצעירים הם קבוצת הלחץ הגדולה והחשובה בישראל."

בנוסף עולה מנתוני משרד האוצר, כי מעל ל- 7,000 בני מקום נרשמו להגרלות ביישובים הבאים על פי סדר יורד: ראשון לציון, בית שמש, רמת גן, יבנה, נתניה ואשקלון. בנתניה נרשמו 2858 זכאים, מתוכם 701 תושבי העיר והשאר תושבי אזורים אחרים.

בשבועות הקרובים יתקיימו ההגרלות לפי הסדר שנקבע. נמסר, כי למרות ההגרלות הרבות, כל ההגרלות ימשיכו להתבצע בהתאם לנהלים המחמירים והמוקפדים המקובלים בתכנית מחיר למשתכן – במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם ובניהולה של ועדה ובפיקוח של רואה חשבון מוסמך.

שר האוצר, משה כחלון, הוסיף, על המשמעות של הארכת התוכנית בשנתיים נוספות עד לסוף שנת 2019: "המשמעות היא עשרות אלפי דירות במחירים הוגנים לזוגות צעירים. נמשיך בכל הכוח ולא נעצור עד שאחרון הזכאים יקבל דירה במחיר למשתכן. לא היה לנו ספק שהזוגות הצעירים יביעו אמון מלא בתוכנית, למרות כל הגורמים האינטרסנטים שמנסים לפגוע בה, מה שמוכיח שוב שהם קבוצת הלחץ הגדולה והחשובה בישראל".

נודע, כי כל תוצאות ההגרלות של "ההגרלה הגדולה – ספטמבר 2017" צפויות להתפרסם בסוף אוקטובר 2017. הזוכים יקבלו בדוא"ל הודעת זכייה, ונרשמים שלא זכו יקבלו מכתב בהתאם. בנוסף יוכלו הנרשמים למצוא את התוצאות המלאות באתר ההרשמה להגרלות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן