נתניה: תלמידי אורט ליבוביץ ממשיכים במאבק

2
181
הפגנת תלמידי אורט ליבוביץ. צילום: עמית וגנר

עשרות רבות של תלמידים הפגינו מול משרדי ארגון המורים הארצי שביטל יציאתם ל"מסע ישראלי"; תלמידי אורט לא מתכוונים לוותר וביום חמישי מתוכננת הפגנה בירושלים

הורים, ועד ההורים של אורט ליבוביץ, ועד ההורים העירוני, ועד ההורים הארצי ותלמידי כיתות י"א יצאו ביום ראשון בבוקר להפגנה מול משרדי ארגון המורים הארצי.

ההפגנה מהווה צעד נוסף במאבק התלמידים נגד החלטת יו"ר ארגון המורים הארצי, רן ארז, לבטל את יציאתם ל"מסע ישראלי". ארז הורה בשבוע שעבר, למורי ארגון המורים הארצי, ובהם המורים ברשת אורט, על עצירת יציאתם לטיולים, זאת על רקע מאבק הארגון בנושא האבטחה בטיולים וכן הגנה על המורים מחשיפה לתביעות.

כזכור ביטול "מסע ישראלי" היווה המשך ישיר לביטול או דחיית הטיול של תלמידי כיתות ח' בבית ספר "שרת" אשר היו אמורים לצאת ליומיים לצפון הארץ.

בעקבות הביטולים שבתו תלמידי כיתות ח'. תלמידי אורט ליבוביץ החלו את מחאתם בלינה בשטח בית הספר. שני הורים מוועד ההורים של בית הספר ניסו להגיע לרן ארז ואף הצליחו להגיע אליו הביתה. ארז, מבחינתו, הגיש נגדם תלונה במשטרה על פגיעה בפרטיות והטרדה.

בהמשך הכריז ועד ההורים העירוני על שביתת אזהרה בת יומיים וביום ראשון השבוע נמשך המאבק בהפגנה שהתקיימה מול משרדי ארגון ההורים.

ועד ההורים העירוני וכן תלמידי אורט לא מתכוונים לוותר. לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי יתקיימו בשבוע הקרוב הפגנות ושביתות נוספות ברחבי הארץ. עוד נודע, כי תלמידי אורט בכרמיאל שובתים החל מיום ראשון למשך שלושה ימים.

יו"ר ועד ההורים העירוני, סמדר סגל, מסרה, כי השביתות תתקיימנה במסודר ולא חופפות, על מנת לא לפגוע בתלמידים.

גזבר ועד ההורים המוסדי של בית הספר, עמית וגנר, מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "נמשיך לתמוך במאבק הילדים עד שיפסיקו להיות בני ערובה של יו"ר ארגון המורים. יחד עם זה אני קורא לרן ארז, עם ידיים פתוחות לשלום, שיבוא וביחד נלחץ על משרד האוצר ומשרד החינוך".

לעניין התלונה במשטרה מסר וגנר: "אנחנו שמחים שהגענו למשטרת אשדוד, קיבלנו יחס מדהים וראינו משטרה אחרת ואנחנו רוצים להודות לחוקר, רס"מ ציון מדמוני".

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן