נתניה תארח לראשונה בארץ כנס ויריד עסקים חברתי

1
101
כסף כלכלה צרכנות מחאת השולמנים נתניה
צילום פוטוליה

ביום שני יתקיימו בנתניה כנס ויריד עסקים חברתיים ראשונים מסוגם בישראל. האירוע אשר יחל בשעה 15:00 בכנס בנושא "מקום הרשויות המקומיות בעולם העסקים החברתיים" ויעסוק בקשר בין שני מגזרים אלה, יארח דוברים ונציגים בכירים מעולם העסקים החברתיים, כמו גם העולם העסקי בכלל, וכן אנשי אקדמיה ונציגי רשויות מקומיות שונים.

לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי מיד עם תום הכנס שיתקיים במלון פארק, ייפתח יריד ססגוני, לציבור הרחב, בכיכר העצמאות האינטראקטיבית החדשה במרכז העיר. ביריד יציגו וימכרו עשרות מיזמים עסקיים חברתיים את מוצריהם השונים. מבקרי היריד יהינו מחוויה תרבותית המשלבת קנייה חברתית, זאת לצד מוסיקת נגני ג'אז וסרטונים חדשניים של עסקים החברתיים. החל משירותי מניקור אקספרס של אימהות ונערות, דרך תכשיטים מיוחדים מעשי ידי קהילת יוצאי אתיופיה בישראל ועד לקייטרינג טבעוני- לכולם לא רק שירותים ומוצרים טובים, אלא גם ערך חברתי חשוב.

מאריתו קבדה, מנהלת  מחלקת הצעירים העירונית בנתניה, במסגרת מינהל החינוך והעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, מסרה לנתניה און ליין, כי "מדובר באירוע ייחודי, שכן הוא משלב כנס ויריד עסקים חברתיים במקביל ולהם שתי מטרות שונות: האחת, חיזוק הקשר בין הרשויות המקומיות לעולם העסקים החברתיים, ולצד זה העלאת המודעות לצרכנות חברתית אירוע זה מהווה המשך ישיר לתהליכי ההתפתחות בנתניה במספר מישורים שונים, ובהם – כאמור – גם פיתוח עולם המגזר הרביעי, העסקים החברתיים. האמירה שלנו ליזמים ולצרכנים ברורה: נתניה היא הבית של העסקים החברתיים".  האירוע יתקיים במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, והוא מופק בסיוע מינהלת מרכז העיר בראשותה של עלוית פרוינד.

פרטים נוספים והרשמה לכנס ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של הקפסולה – מרחב העבודה המשותף ליזמים ופרילנסרים אשר מופעל על ידי המחלקה לצעירים בעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי

תגובה 1

  1. אם זה יקדם את העסקים בעיר ויעורר את העיר מבחינה עסקית ויביא קונים למרכז העיר אז הרווחנו !!!! ברכה !!!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן