נתניה: שמונה טון עופות ודגים הושמדו

4
113
ניידת שיטור עירונית. צילום דוברות עיריית נתניה

בעקבות מידע מודיעיני איתר ועצר מינהל הפיקוח של עיריית נתניה משאית בדרכה לנתניה ובה שמונה טון עופות ודגים שהוחזקו שלא בתנאי קירור מתאימים; הסחורה הושמדה.

ביום רביעי שררו ברחבי הארץ טמפרטורות של מעל 40 מעלות. ביום זה הובילה משאית לנתניה שמונה טון של עופות ודגים, שהיו מיועדים למכירה.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל באגף הפיקוח העירוני, על פיו הבשר והדגים הובלו בתנאי קירור לא נאותים, ביצעו פקחי עיריית נתניה מארב בראשות אלון אהרון ועצרו את המשאית בפאתי נתניה.

המשאית, כך נמסר לנתניה און ליין – ksn' נלקחה לשירות הווטרינרי – שם בוצעה ביקורת מקיפה. הווטרינר העירוני פסל את הבשר והדגים לשימוש והורה להשמיד את כל המשלוח.

אהרון מסר לנתניה און ליין – ksn, כי לפני כשנה וחצי הועבר חלק מהשירות הווטרינרי לאחריות מינהל האכיפה. במסגרת זו הוכשרו פקחים המטפלים בכל נושא האכיפה של מזון. הפקחים מבצעים ביקורות יזומות וכן נעזרים במידע מודיעיני שמתקבל מהשטח, כפי שקרה במקרה זה.

עוד ציין אהרון, כי בחום הקיצוני ששרר בארץ, סביר להניח שהבשר היה מתקלקל בתנאי קירור לא נאותים. לחברה המובילה נרשם דו"ח והם הוזהרו. במקרה דווחו משרד הבריאות ומשרד החקלאות.

4 תגובות

  1. אזהרה? זהו? ברור לכם מה היה קורה למי שהיה אוכל את האוכל הבשר והדגים המקולקלים.. הם ממש לא היו מקבלים 'אזהרה'

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן