נתניה: שבוע נוצץ בביצה

0
203
קולאז' - רכילות נתניה
כל מה שקרה בביצה המקומית, נתניה. צילומים יח"צ

מה קורה מתוקים? אז נכון שאימת חנוכה – הסופגניות – מתקרבת אלינו בצעדי ענק, אבל אנחנו חזקים: לא ניכנע לקלוריות העודפות של הבצק עם הריבה, הסוכר הלבן והשוקולד (רק קצת). יאללה, מתחילים.

נפתח באייטם מחמם ביותר: מותג הגברים 'ג'ילט' יצא בשיתוף פעולה עם הסרט 'ספקטר' לבית ג'יימס בונד במסגרתו מיטב הגברים הנחשקים בישראל זכו להקרנה אקסלוסיבית בתמורה למראה מגולח למשעי ולבוש אלגנטי במיוחד. בין המגולחים בלטו יהודה לוי שאמר צ'או לזקן, אלי פיניש שלנו ושלום מיכהשווילי, שבמהלך כל השבוע תוכלו לצפות בו משחק בהצגה "חולה אהבה בשיכון ד'" כאן, אצלנו, בהיכל התרבות נתניה.

אפרופו הצלע השלישית של "מה קשור", ציון ברוך ואשתו יאנה יוסף, חבקו השבוע את בתם הבכורה שהגיחה אל אוויר העולם בשישי האחרון. כן, פחות או יותר תשעה חודשים מאז החתונה המרגשת. שמה של הצאצאית החדשה: אלה.

ולגוסיפ מקומי: אליק אלטרוביץ', יועץ הנדל"ן לבית רימקס מקסימום גדל בשנה. גם קטי טרנופולסקי, יועצת הנדל"ן לקבוצת REG גדלה בשנה. טרנופולסקי ציינה זאת בחופשה מפנקת בקנדה פלוס גיחה לפריז.

יום-הולדת שמח במיוחד רשמה לעצמה האושיה המקומית, נוי ונטורה, שחגגה לצד המשפחה, החבר והחברים הטובים. ואילו אלי גניש ("ירק גניש" זה שלו) חגג את יום-הולדתו לצד אשתו, איריס, שפינקה בשלל הפתעות.

חגיגות ענק בבר "הפיל השחור" רשמו לעצמם התאומים לבית משפחת סבח, דניאל ונתי, שחגגו 35 להולדתם.

זה שעיריית נתניה באמצעות 'הקפסולה'- מרחב עבודה משותף ליזמים ופרילנסרים, בשיתוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים השיקו ביום ראשון האחרון את חגיגות שבוע היזמות הבינלאומי בנתניה, זה נחמד – אבל מה שהיה נחמד יותר זה המינגלינג, הבירה שנשפכה כיין והרצאת פתיחה מרתקת בניצוחה של רויטל הלנברג, מייסדת אולג'ובס.

בצהוב של נתניה און ליין ממש שמחים לפרגן ליועצי הנדל"ן כפיר אבושדיד ודקל גולדנברג, שיחד עם יועץ המשכנתאות אמיר דודאי ועו"ד ניר גבאי חגגו פתיחת סניף שני לאור הדקל נכסים – הפעם במרכז העיר. וברשימת המפרגנים: נציגי בנק מזרחי טפחות, יועצי הנדל"ן נתנאל גולן, איציק ידגרוב, ברק נוימן, יאיר מאנו ועוד רבים. על הכיבוד כיכב דודו גולדנברג-הרפז, שפינק במטעמים מבית מסעדת טייפה הכשרה.

ברכות ליהלום חזן ומאיר מיארה לרגל חתונתם. שמח היה גם בחתונתם של בת-אל לבית רעני ועמית לבית ארצי שעשו זאת בגדול בחגיגה מהסרטים שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

יאללה ביי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן