נתניה: עדת ראיה הביאה לביטול אשמה בגין תקיפה

0
84
עו
מייצג. עו"ד גל שר-טוב

כתב האישום הוגש נגד תושב נתניה (42) בגין תקיפה. מכתב האישום עולה, כי בעת שהיה בגילופין פגש בחברתו לשעבר ובבתה. הוא ביקש ממנה להחזיק את הילדה והיא נענתה לו. לאחר זמן מה ביקשה את בתה חזרה, אולם לטענתה סירב. בהמשך כך נטען בכתב האישום, איים לרצוח את חברתה ולפגוע בחבר שלה ואף תקף את החבר.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד גל שרטוב, הבחין בעת לימוד והכנת התיק, כי ישנה עדת ראיה, אשר פרטיה נלקחו על ידי המשטרה, אולם מעולם לא נגבתה ממנה עדות.

עו"ד שרטוב זימן את עדת הראיה, שתמכה ואוששה את גרסתו של הנאשם, לפיה הוא זה שהותקף. העדה סיפרה שהבחינה בחבר "קורע במכות" את הנאשם, זאת בניגוד לגרסת החברה, אשר טען, כי רק נטרל את התקפת הנאשם וריתק אותו.

בעקבות עדותה של עדת הראיה, קיבלה מ"מ ראש שלוחת תביעות את טענותיו של עו"ד שרטוב והסכימה למחוק את כתב האישום נגד הנאשם.

עו"ד שרטוב מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "הצלחנו להוכיח שהמתלוננים שיקרו, הפכו את הסיטואציה והעלילו עליו שהוא זה שאיים ותקף. מרשי, שהינו אדם שומר חוק ישוב, סוף סוף, לאחר תקופה לא קלה להיות אדם נקי מכל רבב, האמת יצאה אל האור והצדק הפעם ניצח".

עוד מסר עו"ד שרטוב: "לצערי, כמו במקרים נוספים בהם טיפלתי והצלחתי להוכיח האשמות ועלילות שווא, שוב, ככל הנראה לא יועמדו לדין אותם מעלילים בגין עדותם השקרית ולא יתנו את הדין על ניסיונם לסבך לשווא אדם חף מפשע, אשר עלול היה לשאת בעונש כבד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן