נתניה: נתפסו כלים לייצור סם המתאמפטמין

0
113
סם מסוג מתאמפטאמין
מתאמפטאמין G. ארכיון. צילום חטיבת דוברות המשטרה

שוטרי משטרת נתניה עצרו ביום רביעי השבוע צעירה בת 31, תושבת נתניה,בחשד שבדירה בה היא מתגוררת, התנהלה מעבדה לייצור סם מסוכן מסוג G – מתאמפטמין.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי בלשים של היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת נתניה, הגיעו לדירה ברחוב ויצמן בנתניה, כשידיהם צו חיפוש, ככל הנראה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לתחנה. צוות אחד עלה לדירה ודפק בדלת ואילו הצוות השני אבטח את חצר וכניסת הבניין על מנת שחשודים לא ימלטו מהדירה.

הצוות שעלה לדירה דפק על הדלת וביקש לפתוח כשלפתע נשמעה ריצה בדירה. דקות ספורות לאחר מכן נזרקה מהדירה לחצר הבניין חבילה, היישר לידי הצוות שאבטח את המקום. בחבילה נתפסו בין השאר מבחנות, משקלים וכלים נוספים החשודים ששימשו לייצור הסם.

בחקירתה הכחישה הדיירת, כי השליכה מהדירה את החבילה וכן הכחישה את העבירות המיוחסות לה. במשטרה מעריכים, כי הצעירה לא פעלה לבדה ונבדק חשד למעורבים נוספים. .

סם מסוג המתאמפטאמין הוא חומר סינטטי המשפיע על מערכת העצבים המרכזית. ממחקרים עולה, כי השפעתו של הסם דומה להשפעת הקוקאין, אולם בעוצמות גדולות יותר.

המתאמפטאמין מופיע בדרך כלל בצורת אבקה שמסיסה במים. בארץ נפוץ הסם בצורתו הנוזלית המכונה דוקטור G או G.

נזקי המתאפטמין יכולים להיות קשים עד כדי מוות, שכן הסם גורם לעליה בדופק ובלחץ הדם ולעיתים עשוי לגרום לנזקים בכלי הדם במוח ולאירוע מוחי. בנוסף שימוש ממושך בסם יכול לגרום לתופעות הדומות לסכיזופרניה, פראנויה והזיות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן