נתניה נתנה בראש – Rave סוכות

1
125
מסיבת הרחוב הגדולה מכולן. צילומים: שיר אוסטפלד לנתניה און ליין, דן אפרים, תמיר ישעיהו ו-stravo

מעל 3,500 צעירים וצעירות חגגו ורקדו במסיבת הרחוב השנייה בתולדות נתניה והגדולה ביותר שידע אזור השרון; למעלה מאלף צעירים וצעירות שהגיעו מאוחר מדי, לא הורשו להיכנס למתחם בשל מגבלות הכמות של המשטרה. פעם נוספת הוכח, שסוד ההצלחה הוא בשיתוף פעולה מקומי.

בין החוגגות. נופר וקנין
בין החוגגות. נופר וקנין

 מעל 3,500 צעירים וצעירות, תושבי נתניה וכל אזור השרון, הצביעו ברגליים וחגגו ביום שישי האחרון, החל מהשעה 13:00 ועד 17:00, במסיבת הרחוב. לצורך הפקת האירוע התאחדו כלל הגורמים העירוניים, ביניהם, הגג – המקום החדש לצעירי נתניה, העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, מינהלת מרכז העיר והיכל התרבות, קרן נתניה יחד עם שורה ארוכה של יח"צני מסיבות, מפיקים פרטיים וגורמים בכירים בחיי הלילה בכל אזור השרון ותל-אביב.

 מתחם אלכוהול (לבעלי תעודות זהות) ואשר נוהל על-ידי צוות הדונקיס, סיפק את האלכוהול. התקליטנים דודו פריז, איתי יצחקי וכן הרכב הטראנס Upgrade הרימו את הקהל לגבהים. ולא רק הם תקלטו, אלא ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, שהסתובבה בין הצעירים ורקדה יחד איתם, הדהימה כשעלתה לעמדת התקליטן, נטלה אוזניות, קיבלה הסבר קצר וניסתה את כוחה בתקליטנות לקול תשואות הקהל.

זאת מסיבת הרחוב השנייה שידעה העיר נתניה, וממסיבה למסיבה כמות הצעירים המגיעה מוכפלת", ציינו מחזיק תיק הצעירים, חבר המועצה רפי ימין, ומנהלת "הגג", מאריטו קבדה, שהוסיפו כי "זו גם הפעם השניה בה לצד הגורמים העירוניים שהתגייסו במלואם, משולבים בהפקה גורמים פרטיים, ביניהם, המפיקים: הפרסומאי ג'ניה אלבוים העומד מאחורי הדף "נתנייתים בינוניים וסבירים" וליאור פדלון המנהלת את האתר "נתניה און ליין – ksn", יחד עם שורה של צעירים וצעירות תושבי העיר המסייעים להפוך חלום למציאות".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן