נתניה: נפלה במדרגות ותובעת את ועד הבית

0
63
מייצג עו"ד כרמי בוסתנאי

בימים אלה הוגשה על ידי עו"ד כרמי בוסתנאי תביעה לבית משפט השלום בתל אביב על סך למעלה מ-250,000 שקלים נגד ועד בית בבית מגורים בנתניה ונגד חברת הביטוח המבטחת את הבניין. התביעה הוגשה בשמה של אחת מדיירות הבניין, אשר לטענתה נפלה במדרגות, עקב מפגע ונחבלה.

מכתב התביעה עולה, כי הדיירת, אישה דתייה, בשנות ה-50 לחייה, יצאה מביתה לבית כנסת באחד מערבי שבת. היא פנתה לרדת במדרגות, שלטענתה לא היתה בהם תאורת שבת. בשלב מסוים מעדה במדרגות, כתוצאה מנפילה נגרם לה שבר פתוח ברגל.

הדיירת הובלה לבית חולים, שם עברה סדרת בדיקות ואף אושפזה לצורך ביצוע ניתוח שחזור פתוח וקיבוע פנימי של השבר על ידי פלטת ברגלים.

עוד עולה מכתב התביעה, כי בעקבות הנפילה נותרה הדיירת מוגבלת בכל תפקודי היום יום כמו גם בעבודה ואף נקבעה לה נכות צמיתה בשיעור של 10%.

עו"ד בוסתנאי טען, בין היתר, כי התאונה אירעה בשל רשלנות ועד הבית, אשר לא דאג למעבר מואר בתוך חדר המדרגות, לא התקין תאורת שבת ולא סילק מפגעים בטיחותיים.

בנוסף טען עו"ד בוסתנאי, כי למרות שבבניין מתגוררים דיירים הנמנעים מהדלקת אור בשבת ולמרות שדיירים אלה התריעו על הסכנה ודרשו להתקין תאורה מתאימה, לא קיימת בבניין תאורת שבת.  טרם הוגש כתב הגנה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן