נתניה: נערים פרצו להוסטל ונעצרו

2
112

קשישה שהתעוררה והבחינה בחשודים סיפרה; כי בהלה כזו לא חוותה מאז שהועברה ברכבות מביילרוס לאוזבקיסטן בזמן מלחמת העולם ה 2 כשהנאצים פלשו לרוסיה

השבוע התקבל במשטרת נתניה התקבל דיווח על חשד לפורצים בהוסטל בנתניה, הממוקם ברחוב שמחה ארליך.

שוטרי הסיור של תחנת נתניה הוזעקו למקום הבחינו בחשוד והחלו לרדוף אחריו. בתום מרדף רגלי קצר עצרו השוטרים נער קטין ובמחלק הנוער נפתחה חקירה בפיקודו של מפקח דוד מיילך.

מהמשטרה נמסר, כי תוך זמן קצר מפתיחת החקירה אותר ונעצר קטין נוסף כחשוד, אף הוא, בהתפרצות.

הקטינים, תושבי נתניה בני 16 ו 17, התוודו על מעשיהם וסיפרו כי מאחר והמקום קרוב למקום מגוריהם ורצו לעשות "כסף קל" וחשבו שהקשישים לא נועלים דלתות החליטו לבצע דווקא שם את מעשיהם.

עוד סיפרו, כי הגיעו למקום והתחלקו כל אחד לפרוזדור. הסיכום היה כי הם דופקים על הדלת, אם אין מענה אז מנסים לפתוח כי "מבוגרים לא נועלים דלתות" ואם במקרה מישהו עונה אז הם טוענים שהתבלבלו בדלת של סבתא שלהם או שבאו לבקש מים.

בהובלה והצבעה הצביעו הקטינים על 15 דירות מבוגרים/קשישים אליהן פרצו וגנבו מהן מכל הבא ליד שזה בעיקר כסף קטן.

מהלך החקירה נודע, כי אחת הקשישות התעוררה שעה שמישהו הסתובב לה בבית. הקשישה סיפרה לשוטרים, כי "בהלה כזו לא חוויתי מאז שהועברתי ברכבות מביילרוס לאוזבקיסטן בזמן מלחמת העולם ה 2 כשהנאצים פלשו לרוסיה".

כאמור, הקטינים נעצרו והחלה בעניינם חקירה עפ"י חוק הנוער.

מפקד תחנת נתניה, נצ"מ דורון תורג'מן, מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "הניסיון לפגוע דווקא בבטחונה האישי של האוכלוסיה הקשישה הינו בלתי נסבל ושוטרי התחנה פעלו נמרצות על מנת להביא למעצר החשודים".

2 תגובות

  1. לאחר שנודע דבר הפריצה ומאיפה ברחו מה עשו בהוסטל סורגים או כל הגנה אחרת כדי להגן על הדיירים?
    מפחיד

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן