נתניה: נחתם הסכם להטבות חנייה לעסקים בחניונים

5
133

התאחדות הסוחרים והמשנה לראש העיר מאשרים: הושגו הסדרי חנייה מוזלים לבעלי עסקים ועובדיהם במרכז העיר

—–

כחלק מרפורמת החנייה בכל רחבי העיר, נחתמו בתום מו"מ עם שורה ארוכה של בעלי ומפעילי חניונים פרטיים במרכז העיר, התחייבויות למתן הטבות לבעלי עסקים שיבקשו להחנות את רכביהם בחניונים פרטיים. את הפרטים אישרו לנתניה און ליין – ksn המשנה לראש העירייה, הרצל קרן, ויו"ר התאחדות הסוחרים בנתניה מני אילוז.

מהנתונים שהועברו לידי נתניה און ליין עולה, כי לקריאה העירונית לקביעת מחיר למנוי חודשי בערך מופחת נענו תשעה חניונים פרטיים, כאשר באחד החניונים אף הוצעה הטבה נוספת: פנקס שוברי חנייה כהטבה ללקוחות. החניונים המשתתפים: חניון השוק בבעלות איש העסקים מנשה זוארץ מציע מנוי חודשי בסכום של 250 שקלים כולל מע"מ, חניון שקד (רמז 16) מציע מנוי חודשי בסכום של 400 שקלים כולל מע"מ. חברת "נטע חניונים" מציעה בשניים מתוך ששת חניוניה, חניון גבע וחניון נטע, מנוי חודשי בסכום של 270 לפני מע"מ. כמו חן מציעה רשת החניונים אפשרות לרכישת שוברי חנייה שעתיים או יומיים במחיר מוזל כהטבה לבתי עסק בעבור לקוחותיהם. ואילו בחניון השוק (פינת רזיאל) הוחלט לאפשר לבעלי עסקים מנוי חודשי בסכום של 350 שקלים לפני מע"מ.

לנתניה און ליין-ksn מסרו קרן ואילוז, כי "מתן פתרונות חנייה כוללים, זאת באמצעות שימוש בעיקרון התחרות בשוק החופשי ושימוש בעיקרון כוח הרכישה הקבוצתי, במקרה של זה של בעלי העסקים, אפשר מתן ההטבות הללו – כאשר במרבית החניונים המשתתפים מוצעות חבילות נוספות ומוזלות יותר בהתאם להיקף רכישת המנויים ולפרק הזמן".

בתוך כך, מעמיק שיתוף הפעולה בין נציגי התאחדות הסוחרים לבין מינהלת מרכז העיר, סגן ראש העיר אלי דלל וחבר המועצה ומחזיק תיק מרכז העיר רפי ימין – זאת באמצעות שורה של פגישות במטרה לחזק את הליכי שיתוף הציבור וחשיבה משותפת לקידום הליכים ויעדים.

 

 

5 תגובות

  1. לאחר עבודה קשה הגיעו התוצאות הסדר חניה לבעלי העסקים
    ולעובדים שלהם יוכלו לחנות בחניונים מוזלים ולפנות את מקומות החניה
    ללקוחות שבאים לקנות צעד מבורך שיועיל לכולם.
    בימים אלה אנחנו עובדים על תוכנית נוספת שתקל על התושבים בנתניה.
    תודה רבה ל ניר יצקן Lydia Cohen חברי הנהלת התאחדות בעלי העסקים בנתניה שתרמו מזמנם בהתנדבות מלאה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן