על גשר הזוי, נוער משועמם ועוד…/ נתניה מתרגזת

0
476
טלי מולנר אורי גפני חן ישגב אורית גרטנר - נתניה מתרגזת
זה מרגיז אותם. מולנר, גפני, ישגב וגרטנר

במצעד השבועי של המדור הכי עצבני שיש "זה מרגיז אותנו" ארבעה קטעים. אנחנו, בנתניה און ליין, דירגנו עבורכם

מקום 4: אורי גפני רוצה מוזיאון שהוא באמת מוזיאון
"מרגיז אותי, שלעיר נתניה יש אצטדיון ולא מוזיאון – לפחות כמו שאני הייתי רוצה. מוזיאון כזה שמציג מגוון רחב של אמנות ואמנים ולא רק היסטוריה של עיר. עצוב לי שכדי לצרוך תרבות אני צריך לנדוד למוזיאון הרצליה ולמוזיאון ת"א".

מקום 3: אורית גרטנר לא מבינה למה המתנ"סים סגורים בשבת
"מרגיז אותי, שבני נוער מודדים בלילות שישי מדרכות מתוך שעמום, במקום שינצלו את מבני המתנ"סים השכונתיים כדי למצוא להם בית חם שיוכלו לבלות בו תחת השגחה עם פעילויות מעשירות ומעניינות. דור העתיד פשוט משתעמם".

מקום 2: חן ישגב זועמת על מצבו הרעוע של אולם הספורט בבי"ס יונתן
"מרגיז אותי, שבית ספר ותיק, גדול ומוביל ברמה חינוכית, כמו בית ספר יונתן, אין בו אולם ספורט ראוי לשמו – שבימי גשם אינו פעיל בשל רטיבות. רמת הנגישות לנכים באולם הספורט בו נעשים כנסים שואפת לאפס, והמיזוג בחלק מן החדרים בגדר המלצה".

מקום 1: טלי מולנר על הגשר החדש שמזכיר לה עמוד חשמל שנפל

"הגשר החדש שנועד להקל על המטיילים החפצים לעבור בין השלולית לשמורת האירוסים מרגיז ומיותר. בחייאת ראבק, מישהו ספר פעם כמה מטיילים חפצים לעבור כל שבת משלולית החורף לשמורת האירוסים? והאם בשביל אותם טיילים היה שווה להוציא מיליוני שקלים, ויש האומרים הרבה יותר, על הקמת הגשר? עם כל הכבוד, המטיילים יכולים להמשיך ולחצות את הכביש דרך מעבר החצייה המסודר והבטוח שיש בצומת – ממש צמוד לגשר. אלא, שכנראה היו מי שחשבו, שהמעבר הזה בין השמורות הכרחי – עד כדי כך – שאף קיבל תוקף משפטי בהסכם שנחתם על סיפור אחר. ואם כבר הוחלט על מעבר, אז מדוע דווקא גשר ולא שיקוע או מנהרה שלא תפריע? ואם כבר גשר, אז למה גשר שעולה כל-כך הרבה וגם נראה כל-כך מוזר? גשר שלי מזכיר עמוד חשמל שנפל ולחבריי מעין פיגום אחד גדול ומאוזן. גשר, שלא משנה כמה אנסה לדמיין, מרגיש לי כגשר שפשוט לא קשור לנוף. אותי זה הרבה יותר ממרגיז. אותי זה מרתיח!"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן