נתניה: מתנס"ים משקיעים בנוער

0
86

תקציב המתנ"סים לשנת 2016 אושר ע"י הנהלות המתנ"סים בראשותו של חבר המועצה, עופר אורנשטיין, מסיעת "למען נתניה ".

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי השנה ממשיכה המגמה של השקעה בנוער בתקציבים לפעילות במהלך השנה עם דגש לחודשי הקיץ. בין השאר יוקם תאטרון לנוער וסיירת אופניים לנוער,יישום פרויקט "אחרי ", הרחבת פרויקט "פלא" של חניכת בני נוער עולים, פתיחת קפטריה חברתית שתעסיק בני נוער ועוד. בנוסף, על פי הנחייתו של אורנשטיין ינתן דגש מיוחד השנה גם לגילאי הביניים של כיתות ד'- ו' באירועי הקיץ.

עוד נמסר, כי בתחום התרבות והקהילה חלה מהפיכה של ממש, כאשר שיתוף הפעולה בין המתנ"סים להיכל התרבות מוביל להצגות ,מופעים וסדנאות קהילתיות באודיטוריומים החדשים – בחודש האחרון נהנו התושבים מהרצאות בתחום ההורות של מיכל דליות (סופר נני) ופרופ' קמיל פוקס במחירים מיוחדים של 25-30 ש"ח.

השנה מתוכננת הרחבה של הפעילות הקהילתית בשכונות עם הרצאות, ערבי זמר, תחרות עפיפונים וכן הרחבת תחרות הניווט הקהילתי שיזם אורנשטיין למרכז העיר ושכונות נוספות.

אורנשטיין מסר לנתניה און ליין – נתניה און ליין, כי בתחום הצהרונים נמשכת ההשקעה בהגדלת מספר אנשי הצוות ביחס למספר הילדים, שיפור איכות המזון וכן יוזמה חדשה בדמות מסלול מיוחד של צהרון + קייטנת יולי יום ארוך במחיר אחיד של 1055 ש"ח לחודש בלבד וזאת כדי להקל על ההורים בעומס התשלומים. המסלול הארוך יהיה מסלול אופציונאלי לבחירת ההורים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן