בתום שבועיים: הופעה ציבורית ראשונה לראש עיריית נתניה

1
103
ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר בטקס הרמת כוסית בבית יד לבנים

ביום שלישי השבוע, לאחר כשבועיים מעצר בית, שוחררה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר ממעצר הבית, אולם הרחקתה מעיריית נתניה עדיין תקפה. פיירברג איכר נראתה לראשונה, מאז שוחררה ממעצר הבית בטקס הרמת כוסית לשנה החדשה, של מנהל חינוך ואשר יועד למנהלים, שהתקיים בבית יד לבנים בנתניה. פיירברג שהפתיעה את הנוכחים בהגעתה, התקבלה במחיאות כפיים סוערות.

בטקס אמרה פיירברג-איכר "מאד מרגש להיות כאן, עם קבלת פנים מרגשת. אני מקבלת כל כך הרבה אהבה מהסביבה ושואבת כח להתמודדות הלא פשוטה, בתקופה הזו, מהאהבה העצומה בחוץ ועל כך אני מודה".

כזכור עם שחרורה ממעצר הורחקה פיירברג-איכר מהעירייה למשך כחודשיים. עתידה ועתיד שאר המעורבים בפרשה, ביניהם בנה עו"ד צפריר פיירברג והגרוש שלה, אלי פיירברג לוט בערפל וגורמים במשטרה טוענים כי החקירה עתידה להימשך עוד זמן רב. כל המעורבים, שמכחישים כל קשר לטענות ולחשדות נגדם, שוחררו ממעצר בית, אולם במשטרה – כאמור – עדיין חוקרים את הפרשה, המכונה פרשה 255 ועיקרה חשד לכאורה לשחיתות, למתן ולקבלת שוחד לכאורה בתחום הנדל"ן.

תגובה 1

  1. אין לי מושג מה יהיו מסקנות והמלצות משטרת ישראל בחקירת ראש העיר נתניה מרים פיירברג, אבל אני כן יודע שהיא חפה מפשע כל עוד לא הוכח אחרת. עצוב לי שאנשים שופכים את דמה ומתנהגים כאספסוף המשמש כשוטר כשופט וכתליין. חבל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן