נתניה: מסכמים שבוע של רכילות

0
145
צילומים: ניר אנשר, איציק בן שושן, אופיר פריז, שמחת חיים, גל הפקות ואלי ראול. צהוב של נתניה און ליין

מה קורה וזה? מקווים שאתם, בינתיים, מתפנקים על אירועי הקיץ ונהנים מהחיים…

נפתח עם אורח מיוחד שהגיע לבקר בחמישי שעבר: הזמר משה פרץ שהתארח במסגרת מופע הסיום של פרויקט מקורוק שהוא פרויקט הדגל של המחלקה לחברה ונוער והעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי והקפיץ כ-20,000 איש בכיכר העצמאות. היה אש, בליבי בוערת אש… לה…לה…

אגב, באותו הערב, הפתיעו את הראשונה בממלכה, מרים פיירברג-איכר בעוגת יומולדת שכללה גם את הלוגו החדש של העיר (שבינתיים נגנז לו אחרי שהתברר שהוא, פשוט דומה לו מדי לעוד אלף לוגואים) + חיבוק חם ומפרגן של משה פרץ.

אפרופו משה, ודאי שמעתם שהוא פינה את כיסאו בתכנית הריאליטי "בית ספר למוסיקה". צוות המורים התכנס השבוע לשם גונג הפתיחה של העונה החדשה והציג תוספת מרעננת לחבר השופטים: שרית חדד ורוני דלומי שיצטרפו אל צביקה הדר, קרן פלס ויהורם גאון. בין לבין נצפתה לה פלס מטיילת בחוף מכמורת.

לוהטת: שניה אחרי הידיעה שהסעירה את הרשת לפיה הכדורגלן אלרועי כהן פורש מעולם הכדורגל לטובת התמקדות בקריירה של אשתו, שיר אלמליח, קפצה הנ"ל לסופ"ש במלון אל-ים בחוף פולג – לצורך צילומי קמפיין חדש למותג המשקפיים spex. בצהוב, אגב, אהבו את מגוון בגדי הים הסקסיים של שיר – גם את האהבה ששררה וים הנשיקות שהרעיפו אלרועי ושיר אחד לשנייה ולהיפך.

ולמבזק אפידורל. עדי הימלבלוי ילדה בשבת האחרונה בן בכור מבן זוגה, נדב פלד ההורס.

אתם מכנים אותו דני שובבני, בשבילנו הוא דניאל בורוכוב הכוכב. הבחור המתוקשר חגג השבוע את יום הולדתו בענק. אל הבורוכובלדת, שנערכה בשישי בגגוס הרענני, הגיעו כל ההוז אנד הוז על מנת לחגוג לחתן השמחה כמו שצריך. הרבה אלכוהול נשפך שם, זה בטוח…

וקצת מזל"טים. הרבה ברכות לטופז בן-אבו שחגגה בראשון האחרון את יום-הולדתה בארט סטריט קוקטייל שף בר בפולג לצד החברים האוהבים וכמובן, בן הזוג לוי אהרון שפינק כמו שרק הוא יודע.

מזל טוב גם לצחי ומור דרסה שחגגו שנה לנשואיהם וגם את סיום לימודי שמאות הרכב של צחי, שהפתיע בטיול לתאילנד. ועל זה נאמר, פעמיים כי טוב.

ואילו רונן בריגה, מנכ"ל חברת הבנייה המובילה "בריגה" חגג לבתו שרה בת מצווה ב-THE ONE עם האישה, חופית, בהפקה מרשימה ונוצצת. ובאותו הלוקיישן, חגגו גם חדווה ויואב זיו (ענייני נדל"ן ברימק/ס) לבנם אור, בר-מצווה שמחה במיוחד.

כשקול ישראל הגיעו לקול נתניה: רדיו "קול נתניה" מבית המכללה האקדמית נתניה אירח את בכירי מנהלי תחנות הרדיו החינוכיות בישראל בהם מנהל קול ישראל, שמעון אלקבץ, ומנהל חטיבת הביצוע מנחם גרנית. היה בהחלט מעשיר – במיוחד הצגת הטכנולוגיה החדשה המשלבת בין רדיו לטלוויזיה.

מברוכ: משפחת קנדשי הגיעה לבקר בחנות הדנדשה "טריקוטל", איך לא, של הבן טל. אז אם אתם באזור סמילנסקי תקפצו לברך ועל הדרך להתחדש.

מאור דניאל, הזמר הכי נתנייתי שיש (למרות שהוא לא ממש גר בעיר) השיק סינגל שלישי העונה לשם "הלילה" ואשר שובר את מצעדי הפזמונים. את המילים כתב מנהלו האישי, הנתנייתי, שמעון דיין.

צל"ש לסיום. חבר המועצה עקיבא יצחקי, שהוא גם קצין בכיר במיל', גם רב שמחתן בהתנדבות ואפילו נותן לזוג מתנה על חשבונו, הוסיף לרשימת ההתנדבויות שלו עוד אחת: בוגר קורס זק"א – שם הוא גם כן מתנדב… בצהוב מצדיעים!

יאללה ביי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן