נתניה: חשד לחולה שפעת חזירים

0
100
בדיקת דם - מרפאה למחלות זיהומיות - לניאדו נתניה, בדיקות סרולוגיות לילדים
צילום פוטוליה

ביום שני השבוע הגיע לבית חולים לניאדו בנתניה תושב העיר עם מחלת חום. במהלך הבדיקה עלה חשד, כי החולה חלה בשפעת החזירים. מבית חולים לניאדו נמסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי מצבו של החולה קל מאד והוא אושפז במחלקה, ללא צורך בבידוד.

ד"ר אבינועם שקולניק, המנהל הרפואי של בית חולים לניאדו, מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי אין דבר כזה שפעת חזירים. לדבריו ישנם מספר סוגי שפעת – נגיף שפעת מסוג A, נגיף שפעת מסוג H3 ונגיף שפעת מסוג H1N1 המכונה גם שפעת החזירים. החיסון נגד שפעת כולל את שלושת הזנים הללו.

ד"ר שקולניק הדגיש, כי מדובר במחלת השפעת שסיבוכיה יכולים להיות קשים, בדומה לסיבוכים של נגיפי השפעת האחרים. לדבריו מאז התפרצות, לכאורה, של שפעת החזירים בארץ, לא חלה עליה יוצאת דופן במספר הפונים לחדר המיון של בית החולים, אולם ד"ר שקולניק ממליץ למי שעדיין לא יתחסן להתחסן.

לעניין מצוקת האישפוז בבית החולים מסר ד"ר שקולניק: "לניאדו, בהיותנו בית החולים היחידי באזור, המשרת 300 אלף תושבים, אנחנו לאורך כל השנה מעל 100 אחוזי אישפוז. בעונה זו אנחנו הגענו כבר ל-150 אחוזי אשפוז, אולם יש לנו מספיק מיטות בשלב זה. הגדלנו את המחלקות, הרחבנו והוספנו מיטות ועדיין יש חולים בפרוזדורים. בשלב זה אנחנו לא במצוקה, אנחנו תמיד מעל 100 אחוזי אישפוז".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן