נתניה: זוגות צעירים לא קונים דירות

1
102

מסקירת ענף הנדל"ן למגורים לחודש ספטמבר האחרון, שנערך על ידי משרד האוצר, עולה, כי בחודש ספטמבר נרכשו ברחבי הארץ 6.6 אלפי דירות – ירידה חדה של 25 אחוזים בהשוואה לחודש הקודם וירידה של 20 אחוזים בהשוואה לחודש ספטמבר שנה שעברה.

ניתוח הנתונים מלמד, כי הגידול במשקל המשקיעים בחודש ספטמבר מתרכז בשני אזורים, נתניה ובאר-שבע. למרות הירידה החדה נרשם, באזור נתניה, גידול במשקל המשקיעים, זאת חרף ירידה של עשרה אחוזים ברכישות המשקיעים באזור.

ברכישת דירות על ידי זוגות צעירים נרשמה בחודש ספטמבר ירידה של 27 אחוזים בהשוואה לחודש הקודם וירידה של תשעה אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מנתוני משרד האוצר עולה, כי הירידה מקיפה את כל האזורים, אך בולטת במיוחד באזור נתניה עם ירידה של 42 אחוזים.

ממשרד האוצר נמסר, כי "רמה זו של עסקאות הינה הנמוכה ביותר מאז אפריל 2014, עם תחילת ההמתנה לתוכנית מע"מ אפס. בנוסף, ניתוח ראשוני של העסקאות בחודש אוקטובר מצביע על רמה נמוכה של עסקאות גם בחודש זה. בכך עומדת רמת העסקאות הממוצעת בספט'-אוק' השנה על רמתה הנמוכה ביותר מאז ספטמבר-אוקטובר 2011 אשר עמדו בצל המחאה החברתית".

תגובה 1

  1. אנימקניתי בנתניה בלי לבדוק מה הארנונה. טעות. 1820 שח לחודשיים. עכשיו אני מנסה למכור עוד לפני שאני נכנסת לדירה.העירייה שלכם ירדה מהפסים. לאחר בדיקה ראיתי שרק בקריית השרון משתלם כי שם הארנונה נמוכה. הבנתי שזה בגלל שיש מקום מיוחד בלב של מרים פיירברג לתושבי השכונה הזאת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן