נתניה: ונדליזם וצואת כלבים בסמטה ששופצה לפני שבוע

0
126
צואת הכלבים על משטחי הדשא בסמטה

תושבי הרחובות בארי ושד' ויצמן הופתעו לראות לפני שבוע, כי בסמטה ממנה נכנסים לקומפלקס גני הילדים החדש, נעשה פיתוח סביבתי. בין היתר הונחו במקום משטחי דשא, נשתלו שתילים והונחו אבני נוי.

הדיירים המתגוררים בסמוך מכירים את הסמטה שנים רבות כסמטה מוזנחת ומלאה בצואת כלבים. אחד הדיירים סיפר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי כשבנו את קומפלקס הגנים, קיוו הדיירים הסמוכים שיטפחו את הסמטה מה שאכן קרה.

לפני מספר חודשים הוצבו בסמטה פנסי תאורה. לפני כשבוע, כאמור, נשתלו שתילים ודשא, מעוטרים באבני נוי. אולם פחות משבוע לאחר הנחת משטחי הדשא, מלאים המשטחים בצואת כלבים וחלק מהשתילים אף נתלשו.

"זה ונדליזם מה שקורה בסמטה. אני לא מבין את בעלי הכלבים, קשה לקחת שקית ולאסוף את הצואה שלהם? מדוע בעיריית נתניה לא אוכפים את החוק? לא חבל על כל ההשקעה והטיפוח? סוף סוף יש לנו פינה מטופחת ומוארת לעבור בה והורסים אותה. המשטחים של הדשא עדיין לא נקלטו וכבר הורסים עם צואה? אני מקווה שהעירייה תעשה משהו, כי כבר עכשיו יש הרבה זבובים באזור וזה יכול להיות מפגע תברואתי" הוסיף הדייר.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "במעבר הרחובות בארי- ויצמן בוצע פיתוח הכולל גם שתילת דשא, כאשר בהמשך תתבצע שתילת ורדים. נבהיר כי הפרויקט עדיין בביצוע וטרם הסתיימו העבודות. באשר לאכיפת צואת כלבים, מינהל האכיפה עודכן בדבר הנושא. נציין כי אנו מבצעים אכיפה מוגברת לעניין זה, כאשר בשנת 2015 נרשמו 200 דוחות בנושא צואת כלבים וכלבים משוטטים, בנוסף, בכל שבוע מתבצעים "מבצעי אכיפה צואת כלבים" במקומות בהם קיימות תלונות לצד האכיפה השוטפת בנושא".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן