נתניה: התלמידה אושר בניסו זכתה בתחרות סיפורים ארצית

0
144
אושר בניסו הזוכה בתחרות סיפורים ארצית. צילום באדיבות עיריית נתניה

הסיפור שזיכה את בניסו בפרס היוקרתי הוא "הקשת בענן" המספר על חברות טובה וכבוד הדדי ; בניסו תוזמן לקבל את הפרס בטקס חגיגי בהשתתפות סופרים רבים

אושר בניסו, תלמידת כיתה ו' מביה"ס "נורדאו" בנתניה, זכתה בתחרות הסיפורים הארצית, של אגודת הסופרים בארץ. סיפורה של אושר "הקשת בענן" נבחר מבין אלפי יצירות, שהגיעו לתחרות.

את התחרות מארגנת הסופרת ריקה ברקוביץ, מידי שנה. אלפי יצירות מגיעות לתחרות, ונבחרות לבסוף יצירות כמספר שנות המדינה, אשר מפורסמות בספר סיפורים אחד.

כאמור אושר כתבה סיפור שנקרא "הקשת בענן", המספר על חברות טובה וכבוד הדדי. אושר תוזמן לטקס חגיגי, שיתקיים בחודש יוני, בסינמטק ת"א, בהשתתפות סופרים רבים. במעמד זה יוענק הספר לאושר ומשפחתה ואף לביה"ס.

זהו אינה סיפורה הראשון, אושר כותבת סיפורים מגיל צעיר ובסיפוריה מסתתר לא פעם מסר חשוב לקוראים. בעבר פנתה אושר ביוזמתה במכתב אל ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, וטענה כי הגינה הסמוכה לביתה, אינה מוארת מספיק. היא קיבלה מכתב תגובה והתאורה תוקנה.

ענת שריג, מנהלת בית הספר נורדאו, מסרה בעקבות הזכיה: "אני גאה מאוד באושר שלנו שהביאה הרבה אושר למחנכת דינה גניש שליוותה אותה בכתיבת הסיפור. זו הזדמנות להודות לכל הצוות המסור שמטפח את נושא הכתיבה והתוצאות אינן מאחרות לבוא, שכן תלמידינו זוכים מידי שנה בתחרויות כתיבה ארציות."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן