נתניה: הסיע שב"ח ונדון לעבודות שירות

0
76

תושב נתניה בן 56 נדון השבוע לחודש עבודות שירות בגין הסעת שוהים בלתי חוקיים והעסקתם שלא כדין. מכתב האישום עולה, כי הנאשם הסיע בשנה שעברה שני תושבי שטחים, אשר שהו בארץ ללא היתרים או אישורי שהייה. בנסיבות אלה ניסה הנאשם להעסיק אותם והציע להם עבודה חד פעמית תמורת 150 שקלים ליום. עוד עולה מכתב האישום, כי בעבר הורשע בגין אותה עבירה.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל הגיע להסכמה עם התביעה לפיה יענש הנאשם בעבודות שירות, מאסר על תנאי, פסילה על תנאי וקנס.

התביעה ביקשה מבית המשפט לדון את הנאשם לשלושה חודשי עבודות שירות. פרקליטו של הנאשם ביקש מבית המשפט להתחשב בנסיבותיו האישיות הקשות של הנאשם ולדון אותו לחודש עבודות שירות. בין השאר ציין עו"ד רוזנטל כי הנאשם מטפל באשתו החולה. כמו כן טען, כי הנאשם לקח אחריות, הודה והביע חרטה.

שירות המבחן התרשם, כי לנאשם אין קווי התנהגות עבריינים והעריך, כי רמת הסיכון הצטמצמה לאור העובדה שבעבודתו הנוכחית כשכיר הוא איננו נזקק לפועלים. שירות המבחן המליץ על 250 שעות לציבור.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, מעיין בן ארי, קבעה, כי "לאחר ששקלתי את טיעוני הצדדים, עיינתי בתסקיר שירות המבחן אשר התרשם, כי מדובר בנאשם שאינו אוחז בקווי התנהגות עבריינים, וכי רמת הסיכון במצבו הצטמצמה, וכן נוכח הבעיות הבריאותיות האקוטיות של אישתו, סבורני כי יש לקבל את עתירת ההגנה ולהסתפק בחודש אחד לריצוי בדרך של עבודות שירות לצד רכיבים נלווים".

בנוסף לעבודות שירות נדון הנאשם לארבעה חודשי מאסר על תנאי, פסילת רישיון על תנאי לשישה חודשים ו-500 שקלים קנס.

מייצג: עו"ד מירון רוזנטל
מייצג: עו"ד מירון רוזנטל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן