נתניה: ביטוח התלמידים הוזל משמעותית

0
65

ביום שני בשעות הצהריים בחרה ועדת המכרזים העירונית את הצעת המחיר שהגישה חברת הביטוח איילון לביטוח התלמידים בנתניה. הצעתה של איילות עמדה על 38 שקלים לתלמיד, הצעה זולה באופן משמעותי מההצעה המקורית אותה אישרה ועדת החינוך של הכנסת, שעמדה על 75 שקלים לתלמיד.

כזכור לפני תחילת שנת הלימודים הנוכחית, בחודש אוגוסט האחרון, זכתה חברת הביטוח "כלל" במכרז לביטוח תאונות אישיות לתלמידים מטעם החברה למשק ולכלכלה. סכום הביטוח עמד על 75 שקלים לעומת 45 שקלים ששילמו ההורים בשנה שעברה. במידה ונתניה היתה מסכימה להצעה ההורים היו משלמים 50 שקלים, זאת לאחר הוזלה, אולם מדובר בהתייקרות לעומת שנת הלימודים שעברה.

בעקבות ההתייקרות יצא פורום ועדי ההורים היישובים ובהם, יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, סמדר סגל בקריאה לרשויות לצאת למכרז באופן עצמאי על מנת להוזיל את העלויות. במקביל אישרה ועדת החינוך של הכנסת את סכום ההצעה הגבוהה.

עיריית נתניה הרימה את הכפפה ויצאה למכרז עצמאי לביטוח התלמידים. במהלך החודש האחרון נתקבלו מספר הצעות שהיו זולות יותר מההצעה שזכתה במכרז של החברה למשק וכלכלה. ההצעה הזולה ביותר היתה של חברת הביטוח איילון שעמדה על 38 שקלים. כאמור ועדת המכרזים אישרה את ההצעה וההורים ישלמו פחות.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי בהיבט הכלכלי מדובר בחיסכון של 12 שקלים לכל תלמיד, אולם בהיבט העירוני הכללי מדובר בחיסכון שנתי מצטבר של 528 אלף שקלים.

סמדר סגל מסרה למערכת נתניה און ליין – ksn, כי "המכרז עבור ביטוח תאונות אישיות תלמידי נתניה,נסגר. בנתניה נשלם רק 38 שקלים לתלמיד.למרות שועדת החינוך של הכנסה אישרה לגבות 75 שקלים, בנתניה נשלם 38 שקלים בלבד. אני מודה למחלקת הביטוח של עיריית נתניה ולראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, שהיו קשובים לצרכי ההורים ובחרו לשתף את ההורים ולצאת למכרז, שבסופו של יום הוכיח את עצמו".

סמדר סגל בוועדת החינוך
סגל בישיבת ועדת החינוך, צילום מתוך שידורי ערוץ הכנסת

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן