נפרדים מרונה רמון

0
217
נפרדים מרונה רמון ז"ל. צילום באדיבות עיריית נתניה

פטירתה הטראגית של רונה רמון גרמה לעצב וכאב עמוק בקרב הציבור כולו ולא פסחה על תלמידי בית הספר ע"ש אילן רמון בנתניה, שהנציח את האסטרונאוט הישראלי הראשון שטס לחלל ולימים גם את בנו אסף.

עם פטירתה של רונה רמון ז"ל – קיימו תלמידי בית הספר, בהנהלתה של רחל שמואלי – טקס לזכרה, אותו הובילה רכזת החינוך החברתי של בית הספר, בר חלפון, בשיתוף מועצת התלמידים.

בהמשך – עיינו התלמידים בדיווחים השונים בעיתונות שתיארו את דמותה ופעילותה של רונה רמון ואף כתבו מכתבי השתתפות בצער המשפחה.

כמו כן קיימו שיח בתום צפייה בסרטונים על רונה ויצאו לפעילות כתיבה ולמידה בעקבות תמונה שבחרו, תוך שהם מתייחסים לכמה שאלות ובהן: מה הם רואים בתמונה, מה הם מרגישים למראה, מדוע בחרו דווקא בתמונה זו ומדוע רונה היא בחירה מתאימה כדמות מופת.

יש לציין, כי לפני כחמש שנים, החליט צוות ביה"ס – בהמשך לתהליך בחירת הייחודיות הבית ספרית – לפתח את נושא החל"ל ( חקר והתנסות, לשאוף גבוה, לדבר ערכים) כנושא מוביל בבית הספר. בתוך ייחודיות זו שזורים מורשתו של אילן רמון, בדגש על חינוך לערכי תרבות ומורשת, ערכים שבין אדם לסביבתו, מנהיגות צעירה וכן השאיפה למצויינות.

במסגרת זו אף נבנתה תכנית לימודים ספיראלית ללימוד נושאים בתחומי החלל והאסטרונומיה בשילוב תהליכי חקר והתנסות בשיעורים במקצועות השונים, כאשר קבוצה ייחודית של תלמידים, עוסקת בנושא האסטרונומיה באופן אינטנסיבי יותר.

מעיריית נתניה נמסר, כי טקס מרכזי לזכרם של אילן רמון, אסף רמון ועתה גם רונה רמון – יתקיים בבית הספר ב – 1.2.19

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן