נערת ליווי סחטה 1.3 מיליון שקלים מאיש עסקים

0
202
בתמונה: פטיש בו נוהגים להשתמש שופטים - המייצג החלטת בית משפט
צילום fotolia

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה כתב אישום נגד תושבת נתניה, בת 30, בגין סרסרות למעשי זנות (ריבוי מעשים), קשירת קשר לביצוע פשע (2 מעשים), סחיטה באיומים (ריבוי מעשים), שימוש במרמה, עורמה ותחבולה (ריבוי עבירות) לפי פקודת מס הכנסה. הנאשמת מואשמת בסחיטה באיומים לאחר שסחטה איש עסקים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד סבטלנה ז'ודזישסקיה, עולה, כי הנאשמת הכירה את המתלונן על רקע עבודתה כנערת ליווי, המספקת שירותי מין לגברים תמורת תשלום. המתלונן הציג עצמו בפני הנאשמת בשם בדוי, ואילו היא כינתה את עצמה בשם "בר". הנאשמת הציעה למתלונן להכיר לו נשים נוספות לצורך מתן שירותי מין תמורת תשלום.

עוד עולה, כי במהלך השנים 2014-2016 ניהלה הנאשמת עסק לאספקת שירותי מין ובין היתר, סיפקה למתלונן באמצעות כעשר נשים, במספר רב של הזדמנויות, שירותי מין בתשלום. הנאשמת קיבלה ביודעין חלק מהאתנן שניתן בעד מעשי זנות ושלשלה אותו לכיסה. על הרקע האמור, הכירה הנאשמת למתלונן שתי נשים לצורך מתן שירותי מין.

לאחר שהמתלונן ניתק את הקשר עם שתי הנשים, גמלה בלבה של הנאשמת החלטה לסחוט את המתלונן. במסגרת תכנית זו, טענה הנאשמת בפני המתלונן כי זהותו האמיתית ידועה לשתי הנשים ואיימה עליו בפגיעה בשמו הטוב ובצנעת הפרט שלו, באומרה כי במידה ולא ישלם לשתי הנשים "פיצוי" על פי דרישתן, הן תפרסמנה את העובדה כי הוא צורך שירותי מין, את תמונותיו האינטימיות, הן תגשנה נגדו תלונה בגין עבירות מין ועוד. כן הטילה הנאשמת אימה על המתלונן, בכך שטענה בפניו בכזב, כי שתי הנשים פנו לבוררים המזוהים כמשויכים לארגוני פשיעה וזאת על מנת להניע את המתלונן לשלם את הסכום המבוקש. בדרך זו סחטה הנאשמת את המתלונן במשך תקופה של כשנה וחצי, וקיבלה מידיו סכום כסף המוערך כ- 1,340,000 ש"ח.

בבקשה להארכת תנאי שחרור מגבילים כתבה עו"ד ז'ודזישסקיה כי "המשיבה סחטה את המתלונן במשך תקופה של כשנה וחצי, וקיבלה ממנו סכום העולה על 1,340,000 שקלים ולא בחלה בשורה של שקרים ובדיות בכל הנוגע למעורבותם של "בוררים" המזוהים עם ארגוני פשיעה… מעשיה של המשיבה מעידים על עזות מצח, על מסוכנות מופלגת, ועל מניפולטיביות חסרת גבולות. המשיבה המשיכה במעשיה גם כאשר נודע לה שהמתלונן גילה את זהותה. המשיבה קשרה קשר עם שתי הנשים, על מנת "לעבות" את טענות הסחיטה, להניע את המתלונן לשלם סכומי כסף נוספים ולהימנע מהגשת תביעה או תלונה במשטרה."

החקירה נוהלה על ידי יאחב"ל בלהב 433- משטרת ישראל ויחידת יהלום ברשות המיסים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן