נמשכת היערכות חירום בעיריית נתניה

0
95

ביום שני בשעות הערב, זמן קצר לאחר פיגוע הדקירה בו נפצע תושב העיר בן 71 באורח קשה, התכנס פורום חירום בראשות מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו. מטרת ישיבת החירום היתה לדון בעיבוי מערך האבטחה בעיר והביטחון האישי של תושבי נתניה. במסגרת עיבוי מערך האבטחה ניתן דגש על מוסדות החינוך וריכוזי קהל.

במהלך הישיבה הוחלט, כי יערכו סיורי ביטחון שוטפים של יחידת השיטור העירוני, בשיתוף משטרת ישראל, אשר עיבתה אף היא את פריסת הכוחות בעיר, הן במוקדים בהם ריכוזי קהל והן במתחמי מוסדות החינוך.

כמו כן הוחלט למקד את כל כוחות הפיקוח העירוניים במשימות אבטחה, להמשיך לתגבר את שעות האבטחה במערך גני הילדים- בשמירה אישית היקפית ואף להאריך את שעות השמירה מעבר לתקינה שקבע משרד החינוך.

מרבית עובדי העירייה גויסו לעיבוי מערך האבטחה בגני הילדים לצד אברכים מישיבות הפועלות בעיר, כל זאת כאמור לצד סיורים יזומים בין מוסדות החינוך ובצהרונים.

מעיריית נתניה נמסר, כי במהלך השבועיים האחרונים נערכו שדרוגים בגני הילדים בכל הנוגע ללחצי המצוקה ועזרי בטיחות, ונציין כי בשל המצב נערכות בדיקות קפדניות בכל הקשור לקבלי המשנה הפועלים בשירות העירייה. המוקד העירוני תוגבר למתן מענה זמין, בכל עת.

ראש העירייה, מרים פיירברג – איכר, מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו וראש מינהל אכיפה ופיקוח, אלון אהרון, השתתפו בהערכת המצב שקיימה משטרת ישראל בראשות מפקד המחוז. לאחר מכן ביקרה ראש העירייה את הפצוע בבית החולים ואיחלה לו החלמה מהירה.

יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, סמדר סגל, מסרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "למרות שמשרד הביטחון הפסיק את מימון השומרים בבתי הספר העל יסודיים, ראש העירייה שוחחה איתי ואישרה, כי בנתניה ממשיכים כרגיל".

סגל קראה לציבור להתנדב לשמירה במוסדות החינוך: "בנוסף לכל השמירה הקיימת, אני פונה ומבקשת מכל מי שרק יכול להתנדב בשעות הבוקר במוסדות החינוך, במיוחד בגני הילדים. ההתנדבות שלנו כהורים מחממת ומחזקת את צוותי החינוך".

גם בעיריית נתניה פנו לתושבים וביקשו מתנדבים לתפקידי אבטחה. תושבים המעוניינים להירתם למשימות אבטחה (סיורים, שמירה, מוקד ועוד) מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 09-8603423

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן