ניידת שיטור עירוני תוצב ברמת פולג

1
116

בעקבות גל הפריצות האחרון בשכונות רמת פולג ועיר ימים הוחלט להציב באופן קבוע ניידת שיטור עירוני במקום ;  התושבים דורשים נקודת משטרה קבועה בשכונה ומחסומים

תושבי השכונות רמת פולג ועיר ימים, מקווים, כי הצבת ניידת שיטור עירוני קבועה בשכונה ירתיעו את כנופיות הפורצים הפועלים במקום.

כזכור ביום שישי האחרון נפרצו ברמת פולג שישה בתים הסמוכים לסוללת העפר המפרידה את כביש החוף מהשכונה. קדמו לכך עשרות רבות של פריצות לבתים וכלי רכב.
בעקבות זעקת התושבים הרימו המשנה לראש העירייה, הרצל קרן וחברת המועצה, צ'וצי זילברברג את הכפפה ויזמו פגישה, שהתקיימה עם נציגי השכונה ביום רביעי האחרון. בפגישה השתתפו גם ראש מנהל אכיפה בעירייה נתניה, אלון אהרון ומנהל יחידת השיטור העירוני חזי לוי .

במסגרת הפגישה סיירו בכירי העירייה במוקדי הפריצות האחרונים וכן נקודות הבעייתיות של השכונה.
במהלך הפגישה סוכם, כי ניידת פיקוח ושיטור עירוני תוצב בשכונה באופן קבוע, וכי הפיקוח יניח מכשולים קרקעיים שיחסמו נקודות גישה מכיוון הסוללה המקבילה לכביש החוף אל השכונה. בנוסף סוכם על הצבת מצלמות מחוברות למוקד העירוני באזורים אלה ובנקודות הכניסה לשכונה.

נציגי השכונה דרשו בנוסף שתוקם בשכונה נקודת משטרה קבועה וכן את סגירת השכונה בלילות עם מחסומים ונקודות ביקורת. עוד דרשו נציגי השכונה שיהיה במקום פיקוח הדוק על אתרי הבנייה לאיתור שוהים בלתי חוקיים.
נודע, כי במהלך השבוע תתקיים פגישה של נציגי הדיירים עם מפקד משטרת נתניה, נצ"מ דורון תורג'מן.

תגובה 1

  1. בדיחה עצובה, כמות הפריצות בצפון העיר גבוהה פי 3, ההבדל ששם לא צועקים.
    המשטרה בשטח באופן קבוע, וניידת רק תפריעה להם בעבודה.
    כלל הניידות החדשות והפקחים הם בגדר ניצבים עד היום הם לא חמושים והמצב אף גרוע יותר כאשר מישתמשים באנשי בן בטחון ללא סמכות כולשהי.
    לרשת את כול העיר ביותר משלוש מאות מצלמות זה היה חלק מהתוכנית המקורית שאותה כולנו ממנים מכספנו.
    פלסטר על פלסטר במקום מענה אמיתי.
    מאז החלו לקחת את היטל השמירה ניגבו כבר מעל 3 מיליון ש"ח, ומה כבלנו בתמורה? כלום!!!!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן