נחתם הסכם שיתוף פעולה בין העיר נתניה לשיימן

2
103

המהלך נועד לחזק את כינון היחסים בעקבות שורה של ביקורי משלחות אנשי עסקים מסין שביקרו בנתניה

 ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם העיר שיימן הממוקמת בדרום מזרח סין. בטקס הרשמי, שהתקיים בבית העירייה שיימן ובמעמד ראש העיר, ליו קפינג, הביעו השניים מחויבות לחיזוק הקשרים העסקיים והתיירותיים בין הצדדים. מדובר בביקור גומלין בעידודו של שגריר ישראל בסין, מתן וילנאי.

במהלך שלוש השנים האחרונות מקיימת נתניה קשרים ענפים עם סין, כאשר שגרירי סין בישראל ביקרו בעיר נתניה, וסייעו בכינון יחסים בין משלחות אנשי עסקים מסין שביקרו בבתי עסק בעיר ובעירייה. קשר טוב במיוחד נרקם בין ראש העיר לבין השגרירה היוצאת, גאו יאנפינג (המסיימת תפקידה בימים אלה) כאשר, האחרונה, סיירה בעיר בקיץ 2012 ומאז שמרו השתיים על קשר ידידותי.

 שיימן הינה עיר תיירות. היא גם משמשת כעיר התאומה של ניס בצרפת, שגם לה ברית עיר תאומה עם נתניה. לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי במסגרת ביקורה בשיימן, קיימה פיירברג-איכר פגישה עם נשיא הקהילה היהודית בשנחאי, אוחנה מוריס, כדי לבקשו להתמנות כנשיא אגודת ידידי נתניה בשנחאי. אוחנה מוריס נענה בחיוב.

 

 

2 תגובות

  1. זה מראה כמה העולם הוא קטן וכמה האדם יכול להיות גדול ברצון ביכולת ובעשיה כל הכבוד שנתניה מגיעה במודעות גם לקצה העולם, יישר כח .

  2. בחיים, אבל בחיים לא הצלחתי להבין מה נותנת החתימה הזו של ברית ערים תאומות. אין לי אפילו מושג עם כמה ערים נתניה חתומה ולא נראה לי שיותר מדי נתנייתים בכלל יודעים על הערים האלה. מיותר

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן