"נוער למען נוער" במתנ"ס נורדאו בנתניה

0
125

יוזמה חדשה יצאה לדרך במתנ"ס נורדאו – פרויקט "נוער למען הנוער". בפרויקט לוקחים חלק תלמידי בית הספר יסודי, קריית נורדאו, הזוכים לסיוע בלימודים במקצועות שונים עם דגש על לימודי האנגלית והמתמטיקה מתלמידי כיתת המצוינות של חטיבת "אלדד".

במסגרת הפרויקט הושקה במתנ"ס נורדאו כיתת לימוד קטנה לכ-15 תלמידים, שנבחרו על ידי בית הספר לקבל הכוונה, תגבור וסיוע בהכנת שיעורי בית.

המפגשים נערכים פעמיים בשבוע בימים ראשון וחמישי, כאשר החונכים הם תלמידי כית המצוינות של "אלדד". החונכים מלווים את ילדי בית הספר היסודי, מתגברים אותם בלימודים, מסייעים להם בהכנת שיעורי הבית ומשמשים גם כ"אחים גדולים".

במהלך הפרויקט מתוכננים יערכו שלושה ימי שיא משותפים לקבוצת התלמידים וקבוצת החונכים – אירוע קהילתי המשלב סדנת הפרחת עפיפונים, יום טיול בו יערך ביקור בחברת הייטק גדולה וכן ביישוב קהילתי/קיבוץ וערב סיום הפרויקט – הענקת תעודות למשתתפים באולם נעמי שמר במתנ"ס.

בשלב השני אמורים להצטרף למעגל החונכים מתנדבים מהקהילה, שהביעו עניין בנושא והציעו ללמד את אותה קבוצה, כך שהתכנית תורחב מיומיים בשבוע לארבעה ימים בשבוע.

הפרויקט הינו יוזמה נוספת של הממונה על המתנ"סים, חבר המועצה עופר אורנשטיין, ביחד עם חבר הנהלת המתנ"ס ונציג ועד פולג/עיר ימים דודו סלמה ובשיתוף מנהל מתנ"ס קרית נורדאו דורון אריה, מנהלת חטיבת אלדד אורית לוי,מחנכת כיתת מצוינות באלדד עינת תומר ומנהלת ביה"ס נורדאו.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי הפרויקט הוא רק יריית הפתיחה לשיתופי פעולה נוספים שיתקיימו בשנה הקרובה בין בית הספר אלדד ומתנ"ס נורדאו שחולקים את אותו מתחם.

חבר מועצת העיר, עופר אורנשטיין, מסר, כי " זו היא דוגמא מצוינת לשיתוף פעולה בין בתי הספר התיכונים , היסודיים ,המתנ"סים והקהילה שמטרתה הינה סיוע לתלמידי בתי הספר במקצועות הליבה. אני רוצה לשבח את דודו סלמה על היוזמה ואת כל השותפים שלנו על ההרתמות למען הצלחת הפרויקט".

דודו סלמה הוסיף: "כיף לראות את ההירתמות של כל המעורבים ובמיוחד של בית הספר "אלדד" שנרתם והציע לקחת חלק בפרויקט מתוך סולידריות ורצון לסייע ולמשוך אליהם מעלה אוכלוסיות שזקוקות לחיזוק והעצמה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן