משטרת נתניה חוקרת פרשת אלימות חמורה בין נערות על רקע רומנטי

0
214
צילום אילוסטרציה fotolia

תלמיד אחד מבתי הספר בנתניה לא תיאר לעצמו שחברתו לשעבר תתקוף את חברתו הנוכחית. המקרה אירע בשבוע שעבר, בעקבות שיחה קשה שהחלה בסנאפצ'אט (תוכנת מסרים מיידית פופולארית בקרב בני הנוער ופחות מוכרת להורים) בין השתיים.

למערכת נתניה און ליין סיפרו מספר תלמידים הלומדים עם השתיים, תלמידות אחת מחטיבות הביניים בעיר, כי בתום יום הלימודים פגשה האקסית מספר חברות שלה, חלקן מבית הספר וחלקן מבתי ספר אחרים, שהמתינו בתחנת האוטובוס הסמוכה לבית הספר – שם פגשו את החברה הנוכחית.

התלמידים הוסיפו וסיפרו, לטענתם, כי החברה הנוכחית הותקפה, הופלה והוכתה בכל חלקי גופה. חלק מבני נוער שהיו במקום, תיעדו את מקרה התקיפה בניידים. לאחר מכן הופצו הסרטונים כמו באש בשדה קוצים. לטענת תלמידים ששוחחו עם נתניה און ליין, עדי ראייה הזמינו את המשטרה שהגיעה בתוך דקות. במקביל, כך נטען בעיריית נתניה, זימנה הנהלת בית הספר את המשטרה ואף פעלה להשעיית התלמידים המעורבים – תוך שיתוף פעולה מלא עם משטרת נתניה.

גורמים בכירים במערכת החינוך מסרו לנתניה און ליין, כי "תופעת חיסול החשבונות, שמתחילה בזירת הטלפונים הניידים ומסתיימת בזירה האמיתית, ברחוב, הופכת יותר ויותר לבעיה כלל ארצית. המשטרה במקרה זה חקרה קבוצה גדולה של תלמידים ותלמידות". גורם נוסף מסר לעיתון, כי "יותר ויותר נערים מתמודדים עם קשיים בדרכי אלימות פסולות. חייבים לטפל בבעיה משורשה. הבעיה היא שיש גורמי חינוך, אשר מנסים ליפות או לטייח את התופעה, אבל התופעה קיימת וגואה".

יו"ר ועד ההורים העירוני, סמדר סגל, מסרה למערכת נתניה און ליין, כי "חשוב מאד שכל בתי הספר בעיר יפנימו, שגם במקרה של אלימות תלמידים מחוץ לבית הספר, חלה החובה לטפל. אני מצפה מכל מנהל בית ספר שנתקל באלימות של ילדים, גם אם היא מחוץ לכותלי בית הספר, לפעול באופן מידי, לברר, להבין ולטפל בכל האמצעים העומדים לרשותו".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "לצערנו, תופעות של התנהגות פוגעת קיימות בקרב בני נוער ובכוונת מינהל החינוך להמשיך ולטפל בהן באופן מיטבי – תוך עירוב כל הגורמים הרלוונטיים ולנקוט בכל האמצעים העומדים לרשות המערכת, כדי להתמודד עם התופעות הקשות. במקביל, ממשיך מינהל החינוך, בשיתוף בתי הספר, להפעיל תכניות מניעתיות בנושא. כך, למשל, נערכות בבתי הספר שיחות עם תלמידים והורים בפורומים שונים, סדנאות בנושאי מניעת אלימות וניתנות הרצאות גם בנושא אלימות ברשת. יש לציין, כי בית הספר המדובר טיפל באירוע באופן מידי ומקצועי, בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ועל פי הנחיות חוזר מנכ"ל משרד החינוך. עם קבלת המידע בגין אירוע אלימות שהתרחש בתחנת האוטובוס, בסמוך לבית הספר, נשלח למקום איש אבטחה מטעם בית הספר, נוצר קשר מידי עם הורי התלמידות המעורבות ונעשתה פנייה למשטרה, אשר החלה בטיפולה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן