משולש לא רומנטי

0
84

בית המשפט המחוזי הקל בעונשו של צעיר, תושב נתניה, אשר נדון בבית משפט השלום בנתניה ל-23 חודשי מאסר בפועל, בגין עבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ונהיגה פוחזת ברכב.

מכתב האישום עולה, כי בחודש יוני שנה שעברה, פגש הצעיר בצעירה ודרש ממנה פרטים אודות אחת מחברותיה שהטרידה אותו ממספר לא מזוהה. כשסירבה לקח ממנה את מכשיר הטלפון, איתר את המספר של חברתה הקטינה ודרש שתתקשר אליה. כשסירבה תקף אותה במכות אגרוף. בהמשך הגיע הצעיר לאזור התחנה המרכזית, שם הייתה הקטינה, התקרב אליה עם אופנועו ותוך כדי נסיעה עלה עם הגלגל על רגלה עד שנפלה, נפגעה ונזקקה לטיפול רפואי – זאת על רקע איומיה של הצעירה, שתספר לחברתו שהיה איתה.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד ג'קי סגרון, הגיש לבית המשפט המחוזי בלוד, ערעור על חומרת העונש. בבית המשפט טען סגרון, כי "מבלי להצדיק את המעשה, המערער בן 18 ו-3 חודשים, מוצא את עצמו עם קטינה בת 17 בהריון, כאשר הוא עומד להתחתן איתה עוד שבועיים והמתלוננת אמרה שאם הוא יתחתן איתה היא תגיד שהוא היה איתה. חרב עליו עולמו". בנוסף טען עו"ד סגרון, כי המתלוננת הטרידה אותו אין סוף הטרדות טלפוניות, התעמרה בו וכי האיומים שלו נבעו מהפחד הסובייקטיבי שלו. כמו כן טען, כי במקרים קשים נפסקו עונשים קלים יותר.

שופטי בית המשפט המחוזי אברהם טל, צבי דותן וד"ר שמואל בורנשטיין, קיצרו את עונשו ל-18 חודשי מאסר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן