מרים פיירברג-איכר שוחררה למעצר בית

0
217
מרים פיירברג איכר ראש עיריית נתניה
מרים פיירברג-איכר

בית משפט השלום בראשון לציון, שחרר לבקשת המשטרה את ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר לשבועיים מעצר בית. בית המשפט נענה חלקית לבקשת המשטרה להרחיקה מהעירייה ל-90 ימים וקבע, כי פיירברג-איכר תורחק ממשרדי העירייה ל-55 ימים. בנה, עו"ד צפריר פיירברג שוחרר ל-12 ימי מעצר בית.

נציג המשטרה, רפ"ק אלישע קוגן, טען במהלך הדיון, כי "פיירברג תיאמה עדויות ובדתה ראיות ויש חשש שחזרתה לעירייה תפגע בצורה משמעותית בחקירה". עוד טען נציג המשטרה, כי עובדי עיריית חוששים להעיד נגדה.

כזכור על פי החשד, לכאורה, פיירברג-איכר, סגנה, הרב שמעון שר, בנה, עו"ד צפריר פיירברג, הגרוש שלה, אלי פיירברג, עו"ד נוסף וכן מספר קבלנים נעצרו בחשד, לכאורה, למעורבות בפרשת שוחד הקשורה לפרויקטים של נדל"ן בעיר.

לפיירברג-איכר ולרב שר, מייחסת המשטרה חשד, לכאורה, ללקיחת שוחד, מקבלנים ומיזמים, כאשר בתמורה הם קידמו, לכאורה, פרויקטים בתחום הנדל"ן. לבנה עו"ד צפריר פיירברג, מייחסת המשטרה חשד לכאורה, שלקח שוחד עבור מישהו אחר. הגרוש של פיירברג-איכר, אלי פיירברג, חשוד, לכאורה, שקיבל עבורה שוחד.

פיירברג נחקרה באזהרה בעניין מלון קורל בנתניה, בו רכשה, ככל הנראה, שותפות בדירה. על פי החשד נרשמה העסקה על שם עורך דין שרכש את הנכס בפועל. להגנתה טענה פייברג, כי הסיבה להסתרת שמה, היתה למנוע מהקבלן לדעת שהיא קשורה לדירה על מנת שלא יבקש את עזרתה או שיתן לה סיוע כלשהו.

בתוך כך בהארכת מעצרה ביום ראשון האחרון, הגיעו לדיון בבית המשפט חבריה לסיעת נתניה אחת. חברי הסיעה, בהם חבר המועצה, רפי ימין, ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, אשר הגיעו לדיון על מנת לחזק אותה. למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי חבריה לסיעה הגיעו לחזק, אולם יצאו מחוזקים לאחר שפיירברג-איכר אמרה להם שהיא חזקה והבטיחה להם שאין מה לדאוג.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן