מכללת אורט נתניה תארח את ה"אורטיאדה"

1
151
אורטיאדה - רחפן מצליל. צילום יח"צ

התחרות הוותיקה תקיף את כל התיכונים והמכללות של הרשת ותתמקד בנושא חדשנות ומצוינות ; בין הפרויקטים רחפן להצלה מטביעה בים ועיצוב אפליקציה בנושא פאבים

ביום רביעי הקרוב תארח המכללה להנדסאים אורט נתניה, את התחרות ותיקת השנים של רשת אורט, ה"אורטיאדה". התחרות, אשר תקיף את כל התיכונים והמכללות של הרשת, תתמקד בנושא חדשנות ומצוינות בתחום הלימודי של התלמידים והסטודנטים: הסטודנטים להנדסאים יתחרו בתחום המדעי-הנדסי (אלקטרוניקה, מכטרוניקה, חשמל ועוד), ובתחום העיצוב והתיכנון (אדריכלות, עיצוב תעשייתי, עיצוב מדיה, אדריכלות נוף). סה"כ ישתתפו כ 250 תלמידים וסטודנטים מכל הרשת.

בשבוע שעבר התקיים שלב מוקדמות אשר אליו ניגשו פרויקטים רבים בשני המסלולים (עיצובי וטכנולוגי). בסיום אותו השלב נבחרו שישה פרויקטים אשר עלו לגמר שיתקיים השבוע ביום רביעי. התחרות נושאת פרסים כספיים.
לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי מסלולי התחרות הינם נפרדים לתלמידי התיכונים ולסטודנטים של המכללות.

אורי גולדברג, מנהל מכללת אורט להנדסאים בנתניה מסר: "מטרת האורטיאדה הינה עידוד וקידום חדשנות, מצוינות, חשיבה יצירתית ויזמות בתחום הטכנולוגיה, המדע, ההנדסה, עיצוב ותכנון. לרתום היום סטודנטים ותלמידים צעירים לעשיה שהיא מעבר לחומר הנדרש, שעוסקת בתחום הנדסה אם זה בתחום העיצוב או בתחום המדע והטכנולוגיה, היא המשימה הכי חשובה שלנו המחנכים וסגל המרצים. ההתרגשות, העשייה וההתעסקות של הצעירים הללו, כל אחד בפרויקט שלו, ריגשה אותי ואת כל סגל אורט עד מאד. זו התרומה הכי טובה שיכולה להיות למחנכים ולמדינה כולה, שיוצאת נשכרת מרעיונות טובים שבאים לידי יישום בתחומים אלה".

מרשת אורט נמסר, כי ה'אורטיאדה' ע"ש ישראל (ז"ל) ואלה וייסבורט הינה תחרות המתקיימת פעם בשנה מזה שנים רבות בכל רשת אורט. בתחרות משתתפים כל תלמידי התיכון של הרשת וכן תלמידי המכללות. במסגרת התחרות, במהלך שנה או יותר מפתחים המתחרים מיזם, משלב הרעיון ועד שלב בדיקת היתכנות טכנולוגית/ביצוע עד אב טיפוס. העבודה המוגשת צריכה להיות בתחום דעת מסויים או שילוב של כמה תחומי דעת. הפרויקט אמור להיות בעל משמעות של תרומה לחברה/מדע. מכללות אורט אשר לקחו חלק בתחרות: אורט בראודה, אורט קרית ביאליק, אורט נתניה, אורט כפר סבא, אורט רחובות, אורט סינגאלובסקי ואורט ירושלים.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן