מחאת מחלף איינשטיין: הליקויים יטופלו

0
71
מסעף איינשטיין - נתניה
מסעף איינשטיין. צילום רן אליהו

מספר תושבים המתגוררים בסמוך לכניסה לנתניה ממחלף איינשטיין, חסמו בשבת את הכניסה לנתניה מהמחלף, יום אחד בלבד לאחר פתיחתו. התושבים, שגררו לכביש חלקי ריהוט וספות, טענו, כי נהגים שנכנסים לנתניה מהמחלף נוסעים במהירות ומסכנים חיי הולכי רגל וילדים שמשחקים בסמוך.

גורמים מסרו, כי לא יתכן שהתושבים יקחו את החוק לידיהם ויסכנו בכך את הנהגים. עוד מסרו, כי הפתרון לנסיעה המהירה במקום יהיה התקנת פסי האטה, אשר יאלצו את הנהגים להאט את מהירותם – הן בכניסה לנתניה והן ביציאה, שכן מדובר בשכונת מגורים שוקקת. בשכונה מתגוררים ילדים רבים, אשר רגילים לחיות בשכונה שקטה ללא תנועת מכוניות כמעט. הגורמים הדגישו, כבנוסף לפסי ההאטה יצטרכו תושבי השכונה להתרגל למציאות חדשה, שכן מדובר בכניסה צפונית לנתניה, אשר תקל את עומסי התנועה הקשים במחלף נתניה המרכזי.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי למקום הוזעקו גורמי אכיפה בהם משטרה, אשר דאגה לפתוח שוב את הכניסה לנתניה. למקום הגיע גם מ"מ ראש העירייה, אינג' אלי דלל, אשר עמד על טענות התושבים.

אינג' דלל מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "נניח שיש צדק בטענות, אני עדיין לא יודע מה הטענות, אבל אסור לקחת את החוק לידיים. כל חסימה של כביש היא סכנה שיכולה לגרום למוות. ביקשתי מהפיקוח והמשטרה לטפל בזה. לגבי הטענות, ביקשתי להיות בקשר עם נציג התושבים מיד אחרי החג. יש דברים שראיתי שצריך לטפל בהם ואביא מהנדס תנועה. צריך לבחון את נושא הירידה למחלף. אחת הבעיות היא שאנשים רואים רמזור ירוק הם באים במהירות, צריך למצוא את האמצעים כדי להקטין את המהירויות. נבחן את הבעיה ואם צריך לטפל, נטפל בכפוף לאישורים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן