מאוד דניאל – הדבר הבא

12
154
מאוד דניאל. צילום ארז בניסטי

למאור דניאל (27), שפרץ לתודעה הציבורית עם הלהיט הים-תיכוני "לכי תספרי לכולם" ולהיטו החדש "כשאת לא כאן" מככב מעל גלי האתר, יש קטע עם נתניה בה הוא מבלה את מרבית זמנו

 את הזמר מאור דניאל (27), ההתנגחויות הקבועות בין אייקוני מוסיקה מעולם הרוק לבין עמיתיהם נציגי המוסיקה הים-תיכונית, לא ממש מעניינות. הוא התפרסם, דווקא, בזכות הלהיט הים-תיכוני "לכי תספרי לכולם", אותו יצר יחד עם להקת המטאל "אלמנה שחורה". השילוב הייחודי גרף תוך זמן קצר מיליוני צפיות ביו-טיוב.

אל הראיון שלנו מגיע מאור מלווה במנהליו האישיים, הכותבים והמלחינים, שמעון דיין וחזי דוד. השניים, תושבי נתניה, מלווים אותו מזה כחצי שנה. "אני ממש מרגיש, שנתניה היא העיר השנייה שלי", הוא אומר: "המנהלים שלי נתנייתים, צילומי הסטילס לסינגל החדש שלי "כשאת לא כאן" צולמו, בין השאר בחוף פולג ועל-ידי צלם נתנייתי. חוץ מזה, זה כיף לשבת בבתי הקפה של נתניה. רק מי שמגיע מבחוץ, יכול להעריך עד כמה יפה ומרשימה הכיכר החדשה של העיר", הוא אומר.

מתי הפכת את המוזיקה למקצוע?

"התחלתי לשיר בגיל 16 בערך. נהגתי להופיע באירועים משפחתיים ובאחת ההופעות פגשתי במוזיקאי ובגיטריסט, יהודה קיסר, שלמעשה גילה אותי וקישר אותי עם אנשים מהתעשייה. כך הכרתי את שמעון וחזי", הוא מחייך. "תראי, אני לא רוצה שזה ישמע כמו סיפור סינדרלה, אבל גדלתי בשכונת התקווה. לא באמת דמיינתי שאצליח להוציא אלבום משלי ועוד לשיר לצד אמנים גדולים כמו זהבה בן, יניב בן-משיח, דודו אהרון ועוד".

 אז איך בכל זאת הצלחת?

"אמונה והתמדה. בגיל 21 התחלתי לעבוד על האלבום הראשון כששיר הנושא אשר נשא את שם האלבום "לכי תספרי לכולם" זכה להצלחה אדירה ופתח את דרכי. הסינגל הפך ללהיט היסטרי שגרף מעל לשני מליון צפיות ביו-טיוב וזכה במקומות הראשונים בהשמעות ברדיו".

 לאחר מכן נעלמת מהכותרות לתקופה של כמעט שנתיים. מה קרה?

"עברתי תקופה לא קלה. אבא שלי נפטר והפרידה ממנו הייתה קשה מנשוא. לצערי, זה קרה בשיא ההצלחה של הפריצה ונאלצתי לקטוע הכל ולחזור אחורה אל נקודת הפתיחה. אבא שלי היה יד ימיני. עזר לי המון. עם מותו הרגשתי שחלק ממני נלקח ולא הייתי מסוגל ליצור. הבנתי שאני זקוק לפסק-זמן. לקח לי זמן להתאושש, אבל חזרתי לעצמי. בהמשך נפרדתי גם מהמנהל הקודם שלי והכרתי את מנהליי האישיים: שמעון כתב שירים לגדולים כמו קובי פרץ, אלי לוזון וליאור נרקיס. חזי הוא נגן מוכר ויש לו רקורד מרשים ומעורר השראה".

 כעת, לאחר תקופה של כמעט שנתיים בהן לא שיחרר סינגלים חדשים, חזר בגדול עם "כשאת לא כאן", שיר שקט שכתב גל שריג ללחן של עופרי ישראלי.

 איך התגובות לקמבק? אנשים זוכרים?

"בוודאי. אני מקבל המון תגובות טובות. כולם אומרים שבגרתי, שאני נשמע יותר בשל, מוכן. מאד אוהבים את השיר, עכשיו אני רק צריך 'טיפת מזל' כמו שאומרים והשמיים הם הגבול. לא לבוא לשיר או שניים ולהיעלם. אני מקווה להגיע כמה שיותר רחוק, כל עוד אני עושה משהו שאני אוהב וכיף לי לעשות אותו".

 

 

12 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן