לניאדו: פנימית ג' התחדשה במנהל

0
674
בית חולים לניאדו, ד
מנהל מחלקת פנימית ג', ד"א אוריאל לוינגר. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

ד"ר אוריאל לוינגר, 54, תושב פתח תקווה, מונה לאחרונה לעמוד בראש מחלקה פנימית ג' בבית חולים לניאדו. המחלקה הינה אחת מתוך שלוש מחלקות פנימיות הקיימות ב"לניאדו".

מבית חולים לניאדו נמסר, כי ד"ר לוינגר שימש כרופא פנימאי בכיר במרכז הרפואי "רבין" (בילינסון) וכן בבית חולים "מעייני הישועה". ד"ר לוינגר ידוע כחבר בפורום רבנים ותלמידי חכמים שעוסקים בשאלות הנוגעות להלכה ורפואה, בראש הפורום עומד הגאון הרב יצחק זילברשטיין שליט"א הנחשב לאחד מגדולי הפוסקים בתחום הרפואי. פורום הרופאים ותלמידי החכמים מתכנס כבר למעלה מ-20 שנה.

עוד נודע, כי במהלך עבודתו ב"בלינסון" עמד ד"ר לוינגר בראשות ועדת האתיקה של בית החולים ומתוקף תפקידו עסק רבות בשאלות אתיות מגוונות. ד"ר לוינגר פרסם במהלך השנים מספר מחקרים העוסקים מחלות לב וכלי דם, אתיקה רפואית, נוירו-פיזיולוגיה ופרוסטטה.

ד"ר אוריאל לוינגר נכנס לתפקידו כמנהל פנימית ג' בלניאדו כחלק מהשלמת תהליך איוש התפקידים הבכירים במחלקה עם פרישתם לפנסיה של מנהל המחלקה הקודם ד"ר קליין וכן מינויה של שרית הראל לאחות אחראית במחלקה לאחר פרישה של האחות האחראית הקודמת.

ד"ר לוינגר מסר עם כניסתו לתפקיד, כי "אני מודה להנהלת "לניאדו" על האמון שניתן בי ומאמין כי בעבודה קלינית עקבית ורציפה נוכל להטמיע נהלים טיפוליים, גבש את הצוות ולהביא מזור למטופלים הגודשים את המחלקה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן