לניאדו: מקום שני ארצי למחלקה לרפואה דחופה

0
387
בית חולים לניאדו,מרפאות חוץ,מרפאות מומחים,נתניה
בית חולים לניאדו. צילום עצמי

תוצאות מודל איכות מיוחד – אותו פרסם משרד הבריאות מצביע על נתונים חיובים בכל הקשור לחדרי המיון בבית חולים לניאדו. מניתוח הנתונים עולה,כי המחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) בבית החולים, מוביל בפרמטרים קליניים וסיעודיים – מה שמציב בדו"ח זה את בית החולים במקום השני בארץ בניקוד.

בהודעה רשמית נמסר, כי משרד הבריאות השקיע בשנים האחרונות משאבים רבים על מנת לשפר את איכות הטיפול והשירות המוצעים למטופלים המגיעים לחדרי המיון, או בעגה המקצועית: "המחלקות לרפואה דחופה".

כחלק ממאמצי השיפור, כך נמסר למערכת "נתניה און ליין", בחן המשרד באמצעות אנשי מקצוע בלתי תלויים את תהליכי הטיפול, זמני ההמתנה, מצבת כח האדם הרפואי והסיעודי בהתאמה למספר החולים, התמחות אנשי ונשות הצוות במקצוע הרפואה הדחופה, שימוש במערכת ניהול תורים ממוחשבת ועוד. במדד מרכזי בו נרשם שפל בממוצע הארצי, מתבלט לניאדו כמי ששומר ומשפר את איכות הטיפול: המדד הבוחן את  נוכחות רופא בכיר.

בלניאדו, כך עולה, מציגים 100% על-פי נתוני הדו"ח, עמידה במדד לפי תקן משרד הבריאות. גם במדד הבוחן את זמן המגע הראשוני של הצוות עם המטופל, אחד המדדים החשובים יותר אשר מצביעים על מהירות תגובה, קיבלה המחלקה את הציון המקסימלי.

תוצאות המדדים השונים שוקללו לכדי ציון סופי בשלוש קטגוריות: מרכזי על, בתי חולים בינוניים ובתי חולים קטנים.

הציון אותו קיבלה המחלקה לרפואה דחופה בלניאדו הינו 85.4% – מקום שני בקטגוריית בתי החולים הקטנים בישראל. הפער בין המקום הראשון לשני עמד על 0.3% בלבד. הציון אותו קיבל המקום השני בקטגוריית בתי החולים הבינוניים הינו 84.9%.

ד"ר אמיר שחר, מנהל המחלקה מסר בתגובה, כי "התוצאות אכן מרגשות ומעודדות. אנו לא ננוח על זרי הדפנה ונמשיך להשקיע משאבים ותשומת לב לשיפור הקיים".

ואילו נדב חן, מנכ"ל לניאדו בירך את הצוות במחלקה ואמר, כי "אנחנו עדיין בעיצומו של תהליך השדרוג. צוות חדרי הרפואה הדחופה מצוי בחזית ומטפל במהלך משמרת עמוסה במגוון רחב  של מחלות ופציעות. אני מאחל לכם הצלחה רבה בהמשך"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן