כתב אישום: פרץ ואנס קשישה והרג את בעלה

1
99

בית המשפט המחוזי בנצרת האריך את מעצרו של אברהם מאיר טלה, תושב נתניה, עד תום ההליכים. נגד טלה הוגש כתב אישום בעבירות של רצח, אינוס, חבלה בכוונה מחמירה, התפרצות והחזקת סם מסוכן.

בשנת 2009 הגיע טלה לביתם של זוג קשישים שהתגוררו בעפולה. על-פי כתב האישום שהוגש לפני כחודש, פרץ טלה לדירת הקשישים, אולם נתקל בקשישה שהתגוררה בדירה. הוא החל להכותה. טלה הכה את הקשישה מכות נמרצות בחלקי גופה השונים ואף הכה אותה בראשה באמצעות שפופרת טלפון ביתי.

מכתב האישום עולה, כי בעלה ששכב באותה עת במיטה שמע את זעקותיה, ניגש לסלון וניסה להזיז את טלה ממנה, אך טלה הכה אותו בפניו מכת אגרוף, הפילו ארצה וניסה לחנוק אותו. טלה אחז בכרית, הצמיד אותה לפניה של הקשישה ולחץ עליה בחוזקה. בהמשך הפשיל את מכנסיו ואנס את הקשישה. לאחר מכן גרר את השניים לחדר השינה. הקשיש היה מחוסר הכרה. טלה בעט בהם בעודם שרועים על הריצפה. כשסיים את מעשיו נמלט מהמקום.

כתוצאה מהמקרה נגרמו לקשישה חבלות בחלקים נרחבים בגופה. לבעלה נחבל קשה יותר, הוא הובהל לבית חולים העמק בעפולה, אולם שלושה ימים לאחר מכן נפטר כתוצאה מדלקת ריאות חריפה. התביעה מייחסת לטלה את גרימת והחשת מותו של הקשיש. מכתב אישום נוסף שהוגש נגדו, החזיק טלה סם מסוג חשיש לצריכה עצמית.

פרקליטו של הנאשם טען בדיון על הארכת מעצרו עד תום ההליכים, שאין קשר סיבתי בין מותו של המנוח לבין מעשי התקיפה בהם הודה.

שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, יוסף בן חמו, נענה לבקשת התביעה והאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים. בהחלטתו, קבע השופט בן חמו, כי "מדובר במעשי אכזריות קשים ביותר, מזעזעים, בלתי נתפסים, בנוסח "התפוז המיכני". מעשי התקיפה כשלעצמם באופן שבוצעו, היה די בהם כדי להצדיק מעצר עד תום ההליכים. במקרה זה, בנוסף לעבירות התקיפה הקשות, קיימות ראיות, לכאורה, ממשיות גם לעניין עבירת האינוס".

לעניין עבירת הרצח, קבע השופט בן חמו, כי עומדת בפני התביעה משוכה לא פשוטה להוכיח את הקשר הסיבתי "למרות הקושי המסוים, לכאורה, לקשור בין מותו של המנוח לבין מעשיו של המשיב, נראה לי שאין זה המקרה שיש אפשרות לחלופת מעצר".

למערכת נתניה און ליין – ksn מסרו גורמים במשטרה, כי "מדובר באחד המקרים הקשים, האכזריים והמזעזעים ביותר בהם נתקלנו"

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן