יום האחות הבינלאומי צוין בלניאדו

0
225
יום האחות הבינלאומי צויין בלניאדו. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

יום האחות הבינלאומי צויין לראשונה בלניאדו באירוע לסקטור האחים והאחיות באירוע חגיגי. הנהלת סקטור הסיעוד בלניאדו, בראשותה של האחות הראשית גב' אסתר שיר בסיוע המחלקה לרווחת העובד הפיקה יום שלם שכולו הכרת תודה והערכה על העבודה הסיזיפית והמסורה במשך כל השנה.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי היום החגיגי נפתח בדברי ברכה של מנכ"ל לניאדו, נדב חן שהעלה על נס את תרומת סקטור הסיעוד לעבודה הקלינית ואמר, כי "אין רופא בלי אח או אחות לצידו. האחים והאחיות עובדים בשיתוף מלא עם הרופאים והם נמצאים בחזית מול המטופלים ובני המשפחה. מדובר בעבודת קודש".

העובדים נהנו ממגוון טיפולי טיפוח וסטיילינג וכן ממסאז' מרגיע לגוף ולנפש. בהמשך היום הופיעה הסטנדאפיסטית סמדר מורג, שהצליחה להעלות חיוך על הפנים, יותר מפעם אחת.

אסתר שיר, האחות הראשית בלניאדו מסרה, כי "אני גאה בצוות שלנו. האחיות והאחים עובדים 24/7 במשך כל השנה ועוסקים בטיפול במטופלים רבים מאד, תוך הקפדה על מאור פנים, הקשבה והענקת אמפתיה. זו עבודה לא קלה ופעם אחת בשנה מגיע לצוות המסור לחגוג ולהתפנק. אני מקווה שבכך יסדנו מסורת חדשה בלניאדו".

סקטור הסיעוד בלניאדו מונה כ-500 אחים ואחיות העובדים במחלקות שונות, מסביב לשעון. זה המקום לציין כי יליד הכיתה החינוכית במחלקת ילדים בלניאדו (ילדים המאושפזים במשך זמן ארוך יחסית) העניקו לצוות האחיות במחלקה מתנה , כהערכה על עבודתן המסורה למען הילדים המאשפזים. המתנה הוכנה תחת הכוונתה של המורה במחלקה, גולדי בעלז.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן