יהודה יהב ישמש כיו"ר עמותת אמני נתניה; החליף את אריק שניידר

0
324
עמותת אמני נתניה - הנהלה - 2016
חברי הנהלת עמותת אמני נתניה 2016. צילום סמדר ברנע

בתום שנים ארוכות בהן שימש בהתנדבות האמן והאדריכל אריק שניידר בתפקיד יו"ר עמותת אמני נתניה יחד ובשיתוף פעולה עם חבריו להנהלה, הוצגו בשבוע שעבר חברי הנהלת העמותה החדשים שנבחרו שהחליפו את חברי ההנהלה שפרשה. ההכרזה הציבורית על מינויים בוצעה במהלך טקס פתיחתה של תערוכת מחווה לאמנים חדשים שהתקבלו כחברים בעמותה.

חברי הוועד החדש, שכאמור ישמשו כחברי הנהלת עמותת אמני נתניה, הם האדריכל יהודה יהב שישמש כיו"ר העמותה במקומו של שניידר, סמדר ברנע תשמש כמזכירת העמותה, אריאלה לייזר כגזברית, חיה רוזיק כממונה על אירועים וסדנת מודל ותמר כשר כדוברת.

בתערוכה עצמה, שכאמור טקס פתיחתה התקיים בשבוע שעבר בגלריית בית עיריית נתניה ברחוב הצורן, ברכה את האמנים החדשים שהצטרפו ואשר הציגו את יצירותיהם, האמנית נטע אבידר. למערכת נתניה און ליין נמסר, כי בתערוכה מוצגות יצירות שונות זו מזו מבחינת הנושא, הגודל, הטכניקה והסגנון כשלכל אחד משבעת האמנים שהצטרפו לעמותה התאפשר להציג מספר יצירות.

בטקס הפתיחה, שהתקיים במעמדם של מחזיקת תיק התרבות, חברת המועצה צ'וצ'י זילברברג ומנכ"ל היכל התרבות בני אפרים, סיכמו המשתתפים על בחינת דרכים משותפות להטמעת והעמקת ערך וחשיבות עידוד היצירה המקומית בעיר. כמו כן, הודו חברי ההנהלה החדשה לכל חברי ההנהלה הפורשת, בראשם האמן הרב-תחומי, האדריכל אריק שניידר, אשר שימש בתפקיד יו"ר העמותה במשך שנים ארוכות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן