טבע חנכה מעבדות אנליטיות מתקדמות בנתניה

0
357
ד"ר מייקל היידן, נשיא המחקר והפיתוח הגלובאלי והמדען הראשי של טבע. צילום יח"צ

טבע חנכה לאחרונה, בהשקעה של כ-25 מיליון שקל, שתי מעבדות אנליטיות חדשות בנתניה, אשר תשמשנה את צוות מחקר ופיתוח הייחודי הפועל באתר לפיתוח תרופות מקור, מתוך מגוון תחומי הליבה של החברה.

מטבע נמסר, כי המעבדות הוקמו במבנה חדש, במטרה לאפשר לחוקרי המחקר והפיתוח של טבע סביבת עבודה מתקדמת, בה יוכלו להוביל את מחקריהם באמצעות טכנולוגיה וציוד מתקדם, מהשורה הראשונה בתחום. במעבדות החדשות יעסקו במחקר ופיתוח של מולקולות לתרופות מקור, הנמצאות בשלבים מתקדמים של מחקר קליני.

עוד נמסר, כי לטבע 26 מרכזי פיתוח קליני ברחבי העולם, ותכניות מחקר מתקדמות למחלות מערכת העצבים המרכזית, כולל הפרעות תנועה, מיגרנה, כאב ותופעות ניווניות. אתר אביק בנתניה, המונה למעלה מ-300 מדענים ועובדים, הינו אחד משני האתרים הגדולים בטבע העולמית לפיתוח תרופות מקור. באתר מפתחים תרופות מקור ייחודיות – החל משלבי הפיתוח המוקדמים ועד לאישורן על ידי הרשויות הרגולטוריות בכל העולם. בישראל כולה מועסקים למעלה מ-800 איש בתחום המחקר והפיתוח (הייחודי והגנרי כאחד).

ד"ר מייקל היידן, נשיא המחקר והפיתוח הגלובאלי והמדען הראשי של טבע, מסר, כי "חטיבת המחקר והפיתוח של טבע בישראל מתגאה במסורת מפוארת של חדשנות, שהביאה לפיתוח תרופות חשובות ומשנות חיים כמו קופקסון ואזילקט. אני שמח לקחת חלק בחניכת המעבדה החדשנית שלנו בנתניה, אשר תסייע לכתוב פרק חדש במסורת הארוכה שלנו וזאת על ידי פיתוח הדור הבא של התרופות להן נזקקים המטופלים בהקדם האפשרי".

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) היא חברת תרופות גלובלית המספקת פתרונות בריאות ממוקדי-מטופל באיכות גבוהה המשמשים כ-200 מיליוני מטופלים ב-100 שווקים מדי יום. טבע, שבסיסה בישראל, היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הממנפת את צבר מוצריה הכולל יותר מ-1,800 מולקולות לייצור מגוון רחב של מוצרים גנריים ברוב התחומים הטיפוליים. בתחום התרופות הייחודיות, יש לטבע את הטיפול החדשני המוביל בעולם לטיפול בטרשת נפוצה וכן תכניות מחקר מתקדמות למחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית, כולל הפרעות תנועה, מיגרנה, כאב ותופעות ניווניות, וכן פורטפוליו מוצרים רחב בתחום הנשימה. טבע ממנפת את יכולותיה בגנריקה ובתרופות הייחודיות במטרה לחפש דרכים חדשות לענות על צרכי המטופלים, וזאת על ידי שילוב פיתוח תרופות יחד עם פיתוח תכשירים, שירותים וטכנולוגיות. הכנסות טבע בשנת 2016 הסתכמו ב-21.9 מיליארד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן