חשד לניסיון למעשה מגונה בבית ספר

0
99
תמונת אילוסטרציה של נערה עצובה
צילום אילוסטרציה. צילום fotolia

סערה באחת מחטיבות הביניים באזור נתניה. תלמידי חטיבת הביניים סיפרו להוריהם, כי אחד התלמידים הפשיל, לכאורה, את מכנסיו וביקש מתלמידה לבצע בו מין אוראלי. התלמידים סיפרו, כי התלמידה נמלטה והודיעה להנהלת בית הספר על המקרה.

זמן מה לאחר מכן נפוצה גרסה נוספת למקרה, על פיה המקרה החל בבית הספר כאשר התלמיד ניסה, לכאורה, לתפוס בחזה התלמידה, תוך הצקות לכאורה בעלות אופי מיני לעיני תלמידים אחרים ולאחר מכן אירע אירוע הפשלת המכנסיים  בסמוך לבית הספר.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי גורמי חינוך החלו לטפל במקרה, בעקבות דיווח התלמידה על המקרה. גורם בכיר בתחום החינוך מסר, כי המשטרה לא נקראה לטפל במקרה בשלב זה (נכון ליום שני) וכי לא בטוח שמדובר במסר טוב לתלמידים: "האם נכון היה לצוות לדווח? מה יכול לעשות לילד כזה תיק במשטרה? מה יחשבו שאר תלמידים? מה הם מבינים מזה שלא מערבים את המשטרה? ההתבלטות היא בהחלט גדולה. אני מקווה שהנהלת בית הספר וגורמי החינוך יטפלו בנושא כראוי".

מהרשות בה נמצא בית הספר נמסר, כי "בית הספר מטפל בכל אירוע המגיע לידיעתו, לרבות האירוע הנוכחי, על פי הנחיות חוזר מנכ"ל. מפאת צנעת הפרט לא נוכל לפרט אודות האירוע".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן