חשד: דקר אדם באולם אירועים ושוחרר

0
130
מייצג עו"ד ג'קי סגרון

בית משפט השלום בפתח תקווה נענה לבקשת עו"ד ג'קי סגרון לשחרר חשוד בדקירה, שאירעה ב-17.8, במהלך חתונה שהתקיימה באולם אירועים באזור. החשוד, תושב אחד מיישובי האזור, הסמוך לנתניה, נעצר השבוע על ידי המשטרה, אשר ביקשה להאריך ב-4 ימים את מעצרו בטענה, שהוא מסוכן.

פרקליטו של החשוד, עו"ד ג'קי סגרון, טען בדיון על הארכת מעצרו של החשוד, כי מקרה הדקירה אירע ב-17.8, למשטרה היו את פרטי החשוד ב-22.8, מדוע הוא נעצר רק חמישה ימים לאחר מכן ב-27.8?.

עו"ד סגרון הוסיף ושאל את נציג המשטרה: "אם הוא מסוכן, אתה יודע שהוא דקר כבר ב-22.8 ושהוא מסתובב חופשי, למה משטרת ישראל החלה לעבוד על זה ב-27.8 ובמשך חמישה ימים אל עבדתם על התיק הזה?".

בתשובה לשאלה ענה נציג המשטרה, כי "מאחר והיה לנו משהו ראשוני, היינו צריכים לבסס את זה ולהגיע לדקור. רק ב-27.8 הגענו אליו, הוא הגיע לתחנת המשטרה. לאחר שגבינו עדויות החלטנו לעצור את החשוד".

עו"ד סגרון ביקר את התנהלות המשטרה וטען, כי "אני סבור שהתנהלות משטרת ישראל היא כשלעצמה מצדיקה שחרור. ראשית עולה תמונה עגומה ואני בכובעי כאזרח, מדירה שינה מעיני. אומר נציג המשטרה כך – היה אירוע ב-17.8, אנחנו ב-22.8 ידענו על אירוע דקירה שהיה שם ועלה שמו כמעורב אפשרי. אם ב-22.8 הם יודעים על אירוע דקירה ויש להם חשוד פוטנציאלי והם אחרי 5 ימים חוקרים והשיהוי כל כך ארוך, ויותר מזה האיש מוכיח שאין אינדיקציה שהוא ניסה לשבש או להימלט, לכן אי אפשר לאחוז בחבל ב-2 קצותיו, לכן הוא צריך להיות משוחרר".

עו"ד טען עו"ד סגרון, שבכחיש בשם החשוד את עבירה המיוחסת לו, כי "המתלונן עצמו הולך לרופא, מגיע לרופא והדבר הראשוני שהוא אומר שם שהוא נפל. לכן, בנסיבות הללו אני סבור שצריך להזהר. המשטרה מבצעת חקירה, אבל בינתיים לא ניתן לשלול את החירות".

שופטת בית המשפט השלום בפתח תקווה, אליאנא דניאלי, קבעה בהחלטתה, כי "תיק החקירה מלמד, כי למשטרה נודע על האירוע כבר ביום 22.8.17 ואולים עד ליום 27.8.17 לא עשתה המשטרה דבר ורק אז החלה בביצוע החקירה". עוד קבעה השופטת, כי "במצב הדברים אני סבורה, כי החשד הסביר קיים, אולם בעצימות שאינה גבוהה".

השופטת דניאלי נענתה לבקשת עו"ד סגרון ושחררה את החשוד לחמישה ימי מעצר בית.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן