חשד: גנבו למעלה מ-2000 קילו אבוקדו ונעצרו

0
119
שקי האבוקדו. צילום דוברות המשטרה

שני החשודים בשנות ה-50 וה-20 לחייהם, תושבי כפר סבא וחולון, נעצרו ביום בחשד שגנבו שקי אבוקדו ממטעי קיבוץ געש, הסמוכים לנתניה.

ביום שלישי בשעות הערב זיהה עובר אורח שני חשודים במטע אבוקדו. עובר האורח הבחין, כי החשודים קוטפים אבוקדו ומיהר לדווח למשטרה על כך.

כוחות של השיטור הקהילתי ומתנדבים של מג"ב הגיעו למקום, ופתחו בסריקות שבמסגרתן הבחינו ברכב שלידו היו מספר רב של שקים מלאים באבוקדו, בהמשך הסריקות איתרו הכוחות את שני החשודים במטע.

ממשטרת משמר הגבול נמסר, כי שוטרי השיטור הקהילתי ומתנדבי מג"ב הצליחו לעצור גניבת 48 שקים מלאים באבוקדו ושהיו מוכנים להעמסה. עוד נמסר, כי שקי האבוקדו שקלו כ-2160 ק"ג וכי מדובר באבוקדו מזן מיוחד הנקרא גליל ונמכר היום בשוק בכ-25 שקלים. להערכת המשטרה מדובר בסחורה שווי כולל של כ-54 שקלים.

שני החשודים הועברו לחקירה של משמר הגבול, רכבם הוחרם ושקי האבוקדו הוחזרו לבעל המטע.

מדוברות משמר הגבול נמסר, כי "גניבת תוצרת חקלאית גורמת נזק כלכלי כבד לחקלאי המשקיע ועובד שנים רבות על מנת להתפרנס בכבוד. הנזק הכלכלי הוא לא רק בגניבת התוצרת עצמה, אלא גם בנזקים שנגרמים למקום בעקבות הגניבה. כוחות רבים, של שוטרי ומתנדבי משמר הגבול של משטרת ישראל, משקיעים מאמצים בתחום זה, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים והפעלת כוחות סמויים וגלויים. משטרת ישראל תמשיך בפעילותה הנחושה על מנת לצמצם את היקף הפשיעה החקלאית".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן