חלמאות במיטבה: תיבחן מחדש ההחלטה לחסימת פנייה בצומת המסוכן

3
121
הנושא ייבחן מחדש. מעבר בן צבי

חלמאות עירונית במיטבה: פעם שלישת בעשור האחרון בו מתקבלת החלטה על שינוי הסדרי התנועה באחד המעברים הבעייתים ביותר בעיר – המעבר המחבר בין רחוב שבזי לבין מעבר החולות לשני בתי ספר מרכזיים בעיר – דרך רחוב בן צבי הסואן. הפעם, כך מסר לנתניה און ליין – נתניה און ליין אלי דלל, מ"מ ראה"ע ומי שמכהן כיו"ר ועדת התחבורה העירונית, ההחלטה לא התקבלה על-ידי ועדת התחבורה בראשותו. לנתניה און ליין מסר, כי הנושא ייבדק בשנית – הפעם במטרה לספק מענה מקיף לבעיה התחבורתית.

רחוב בן צבי הוא אחד הרחובות הסואנים בעיר ומהווה המשך ישיר לרחוב בנימין. בחלקו הדרומי של הרחוב מעבר תנועה המאפשר פנייה שמאלה לבאים מכיוון דרום. בפנייה זו משתמשים מאות רכבים המסיעים את ילדיהם לשני בתי ספר גדולים בעיר, בית ספר יונתן ובית ספר עוזיאל. הפנייה גם שימשה הורים רבים שהסיעו את ילדיהם לסניף הצופים הגדול בעיר.

ביום ראשון נדהמו הורים רבים לגלות, כי עיריית נתניה הציבה תמרור האוסר פנייה שמאלה. המשמעות בפועל: מאות ההורים לילדים המתגוררים באזור רמת חן, גלי ים, דורה ואף קריית השרון ייאלצו להאריך נסיעתם ולהגיע לבתי הספר דרך רחוב איתמר בן אבי, שממילא בבקרים פקוק לחלוטין. ההחלטה אף תגרום לסבל רב לתושבי הרחובות גרשון ש"ץ ואייזק רמבה, שהמעבר הפתוח אפשר להם, עד כה, להסטת כמות נכבדת מתנועת הרכבים.

בעקבות פניית נתניה און ליין, כאמור, הודיע דלל כי הנושא ייבחן על-ידי ועדת התחבורה מחדש. בין השאר תיבחן אף אפשרות להקמת כיכר במעבר הבעייתי או מערך רמזורים. "מדובר במעבר המהווה סכנה תחבורתית ברורה", ציין דלל והוסיף: "יש לשקול את כל מכלול השיקולים – בעיקר שמעבר זה משמש מאות כלי רכב ביום להסעת תלמידים ולאור עומסי התנועה האדירים הצפויים להתווסף לרחוב איתמר בן אבי".

3 תגובות

  1. אלי דלל כל הכבוד אבל ישנה בעיה תכנונית גם בצומת נחום בן צבי ( מסעדת מונקו ) מותרת רק פניה שמאלה כי כך סללו את הכביש כולל הכביש המעוקל באלכסנדרוני שכל חורף זה סיוט מחודש לנסוע בו

  2. אם סוגרים את היציאה לאיתמר בן אבי מאייזיק רמבה או הפוך שהוא יהיה חד כיווני בלבד ועושים המשך לכביש של בית הספר עוזיאל והצופים לכיוון דרום שתהיה יציאה או כניסה שיהיה רחוב חד סיטרי ו זה יחסוך הרבה בלגן אם בבוקר או כל היום או בשעות עמוסות.כתושבת הרחוב מזה 30 שנה זה רחוב מאוד בעייתי . נקווה שתהיה החלטה נבונה וחכמה לעתיד טוב יותר וקל יותר בבקרים שיוצאים לעבודה או בכלל ידוע שהאזור עומד בפני שינוי בניה של בניינים רבי קומות ואז זה יהיה ממש פקוק.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן