חיפשו פורץ ומצאו מעבדת הידרו

0
94
מעבדת הידרו. צילום באדיבות משטרת נתניה
מעבדת הידרו צילום באדיבות משטרת נתניה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שני תושבי האזור (47 ו-26) בגין קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור, הכנה והפקת סמים מסוכנים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית והחזקת מוצרים לשם הכנת סם מסוכן

מכתב האישום עולה, כי לפני כחצי שנה קשרו הנאשמים קשר להקים ולהפעיל מעבדת סמים. לצורך כך שכר אחד מהם דירה בת שלושה חדרים במרכז הארץ ושילם תמורתה 3500 שקלים בחודש וכן תשלום ראשוני על סך 10 אלף שקלים. עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך התקופה גידלו הנאשמים בדירה סם מסוג קנבוס.

בחודש פברואר האחרון אירעה פריצה לדירה ונגנבו ממנה 25 ק"ג שתילי קנבוס. המשטרה ביקשה לתפוס את הפורץ וגילתה במקרה את הדירה שם נמצאו עוד כעשרה ק"ג קנבוס.

בנוסף השתמשו הנאשמים בציוד רב, בין היתר מערכות תאורה חזקות, מסנני חמצן, אדניות, שקי דישון ושנאי חשמל.

על מנת להימנע מתצרוכת חשמל גבוהה, נודע מכתב האישום, כי הנאשמים או מישהו מטעמם, חיבלו במונה החשמל של הדירה, עקפו אותו והתחברו לדירת השכנה.

כתב האישום מייחס לנאשמים החזקת סם במשקל כולל של 35 ק"ג.

פרקליטו של אחד הנאשמים, עו"ד רן עטיה, טען בדיון על הארכת המעצר, כי הוא אינו מסכים להתייחסות לשני הנאשמים ביחד. לטענתו הנאשם אותו הוא מייצג גר בדירה וטען, כי הוא נתן לנאשם השני באותו יום מפתח לבוא לבקר, אולם לא עולה אפילו לכאורה שיש קשירת קשר לביצוע פשע.

עוד נודע, כי הנאשם לקח על עצמו אחריות והודה בכל הקשור לסמים. התביעה סברה, כי שבראיות הנסיבתיות כן יש קשר בין שני הנאשמים.
לאחר קבלת תסקיר, שוחררו שני הנאשמים למעצר בית.

עורך דין רן עטיה
מייצג עו"ד רן עטיה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן