זינוק בהתחלות הבנייה בכפר יונה

0
230
שכונת שרונה, הדמייה, צילום יח"צ

בניגוד למגמה הארצית המצביעה על ירידה חדה בהתחלות הבנייה במהלך השנה האחרונה, כפר יונה נמצאת בתנופת בנייה. על-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה רשמה העיר כפר יונה זינוק של 218% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

עוד עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כי בין חודש יולי 2016 ליוני 2017 עולה, כי החלה בנייתם של 701 דירות בכפר יונה – זאת לעומת 220 דירות בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. עוד עולה מהנתונים, כי הכמות המבוקשת של דירות בתקופה זו, עמדה על כ-630 דירות בהשוואה לכ-50 דירות בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. מתוך זה נמכרו בכפר יונה בתקופה זו 564 דירות לעומת 30 דירות בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. את הנתונים, בפועל, מאשרים הקבלנים והיזמים העומדים מאחורי הקמת שכונת שרונה.

לדברי דורית סדן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת שיכון ובינוי המקימה בשכונה החדשה 108 יחידות דיור, הצפי הוא כי 2000 יחידות דיור יהיו מוכנות לאכלוס בתוך כשנה וחצי: "כיום כפר יונה נחשבת להזדמנות נדל"נית. היא ממוקמת במרכז הארץ ומבוקשת מאוד על ידי תושבי השרון והמרכז בין אם אלו זוגות צעירים או משפרי דיור. בימים אלו העיר נמצאת במגמת פיתוח גדולה ועם זאת עדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה עד הסוף לכן היא גם אידיאלית עבור משקיעי נדל"ן. שכונת שרונה שנבנית בימים אלו צפויה להוסיף לעיר כ- 2000 יחידות דיור מוכנות לאכלוס בתוך שנה וחצי. למעשה מדובר בשכונה שמתוכננת עד הפרט האחרון, עם קרבה לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 4, כביש 6 ולכן יש היענות של היזמים הגדולים וגם של זוגות צעירים ומשפחות משפרות דיור להתגורר במקום".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן