זוועה בנתניה: גור חתולים נוסר

1
495
פגרי החתולים. באדיבות מגישות התלונות

תושבת רמת פולג יצאה הבוקר מביתה וגילתה פגר של גור חתולים, אשר נוסר. התושבת המזועזעת לקחה את הפגר המנוסר ונסעה למשטרה, אולם לטענתה, כשנכנסה לתחנת המשטרה כשהפגר בידיה, צעקו עליה ואף סירבו לקחת ממנה תלונה.

עוד לטענתה אחד השוטרים צעק עליה: "מה את רוצה שנעשה עם זה?". התושבת שאינה דוברת עברית ניסתה להיעזר טלפונית בחברתה שדוברת עברית, אולם לדבריה גם עליה צעקו השוטרים.

זהו אינו המקרה הראשון בו אלמונים הורגים חתולים בתקופה האחרונה. בשבוע שעבר הרגו אלמונים חתול בשכונת ותיקים בנתניה. בחודש מאי האחרון הרגו אלמונים חתול ברחוב יאנוש קורצ'אק בדרום נתניה ובחודש אפריל ריסקו אלמונים ראשו של חתול, באמצעות לבנה, בשכונת רמת חן בנתניה.

בכל המקרים הוגשו תלונות במשטרה, אולם לטענת התושבות שהגישו את התלונות, משטרת נתניה, לא עשתה די על מנת למגר את התופעה.

אתי אלטמן דוברת ומייסדת "תנו לחיות לחיות" הצביעה על תופעה של התעללות בבעלי חיים בנתניה. לדבריה מדובר בקבוצה של בני נוער, אשר מחזיקים בכלבי תקיפה, עורכים קרבות כלבים בניהם ואף משסים את הכלבים בחתולים. אלטמן ציינה, כי המצב חמור בארץ ובנתניה ואף יש עליה במקרי ההתעללות בבעלי חיים. לדבריה גם אם מצליחים לתפוס את המתעללים בתי המשפט מקלים ראש ולא מיישמים את החוק, על פיו המתעלל בבעלי חיים צפוי לעונש של עד שלוש שנות מאסר. המשטרה פעמים רבות אף היא סוגרת את התיקים מחוסר עניין לציבור. "אני מאשימה את בתי המשפט ומהמשטרה שלא מחמירים עם מתעללים בבעלי חיים. באירופה אנשים נכנסו לכלא על התעללות בבעלי חיים. פה אף אחד לא נכנס לכלא. עוד מעט נהפוך להיות המדינה הכי אלימה בנושא בעלי חיים, זקנים וילדים" ציינה.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין מסרה אלטמן, כי "מישהו לוקח את החוק לידיים והורג חתולים, המשטרה למה שתחקור חתולים. משטרת ישראל נרדמה במשמרת וחתולים באזור הזה ימשיכו להרצח עד שמישהו יתעורר ויבין שגם לבעלי החיים יש זכויות וצריך לחקור בנחישות גם את מקרי רצח בעלי החיים".

מהמשטרה נמסר בתגובה, כי "משטרת ישראל פועלת לצד גופים נוספים באכיפת חוקי צער בעלי חיים. כל תלונה המוגשת למשטרה נבדקת".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן